Już w sobotę Cristiano Ronaldo może wystąpić znów w barwach Manchesteru United po ponad 12 latach przerwy. Mecz z Newcastle United będzie cieszył się olbrzymim zainteresowaniem mediów. Już teraz Sky Sports odnotowało chociażby rekord sprzedażowy, jeśli chodzi o koszulki Portugalczyka z numerem 7.
Po przekazaniu w czwartek oficjalnego komunikatu o przyznaniu numer 7 36-letniemu Portugalczykowi, sklep z gadżetami dla kibiców United przeżył oblężenie. Fani zespołu z Old Trafford rzucili się na nowy towar, chcąc mieć dla siebie nowy trykot MU z nazwiskiem jednego z najwybitniejszych zawodników w historii klubu. Pobicie rekordu dziennej sprzedaży tego typu odzieży sportowej (poza Ameryką Północną) zajęło tylko cztery godziny.
Z kolei według danych LoveTheSales po dwunastu godzinach 12 fani wydali 32,5 miliona funtów na repliki koszulki meczowej pięciokrotnego zwycięzcy Złotej Piłki, co jako kwota zebrana ogółem jest rekordem w historii ligi angielskiej.
Cristiano Ronaldo has broken Manchester United's daily shirt sale records in less than four hours after it was confirmed he would retain his iconic No 7⃣ jersey.
— Sky Sports News (@SkySportsNews) September 6, 2021
�� — In the 12 hours after Cristiano Ronaldo's number 7 kit was released by Manchester United, fans splashed out £32.5m on his jersey — a Premier League record for 12 hours after a player's official shirt number was announced #mufc #mujournal
— United Journal (@theutdjournal) September 4, 2021
[@LovetheSales via @FOXSportsAUS] pic.twitter.com/xIqoKefJTr
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (960 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.