W sobotni wieczór Anthony Joshua przegrał na stadionie Tottenhamu z Ołeksandrem Usykiem, tracąc na rzecz Ukraińca pasy WBA, WBO oraz IBF wagi ciężkiej oraz – przynajmniej na razie – potencjalną walkę unifikacyjną z Tysonem Furym. Mistrz olimpijski z Londyny może jednak niebawem stanąć przed szansą odzyskania mistrzowskich tytułów. Jak stwierdził Eddie Hearn, w kontrakcie na pojedynek AJ – Usyk zawarto klauzulę rewanżu.
Fani boksu nie doczekają się zapewne zbyt szybko pojedynku, który wyłoni niekwestionowanego mistrza świata wagi ciężkiej. Kilka miesięcy temu wydawało się, że wreszcie dojdzie do starcia między posiadaczem pasów WBA, WBO i IBF Joshuą a mistrzem organizacji WBC, Tysonem Furym.
Na drodze stanął Deontay Wilder, który skutecznie wywalczył wyegzekwowanie zapisów kontraktowych, gwarantujących mu rewanż z Furym w przypadku utraty pasa. W związku z zamieszaniem po stronie "Gypsy Kinga", Joshuę zestawiono z Usykiem. Najważniejszy pojedynek w historii brytyjskiego boksu oraz jedno z najważniejszych sportowych wydarzeń ostatnich lat zostało odłożone na bliżej nieokreśloną przyszłość.
Perspektywa unifikującego starcia na szczycie wagi ciężkiej stała się jeszcze bardziej odległa po sobotnich wydarzeniach w Londynie. Krótko po porażce Joshuy promotor Eddie Hearn potwierdził, że w kontrakcie walki AJ – Usyk, podobnie jak w przypadku Wildera i Fury'ego, zawarto klauzulę rewanżu. – Tak, to umowa zakładająca dwie walki – powiedział Hearn w rozmowie z dziennikarzami radia talkSPORT.
Patrząc na to, jak rzadko mistrzowie wagi ciężkiej wychodzą w ostatnim czasie do ringu oraz słowa Usyka, który tuż po zwycięstwie stwierdził, że po wielu miesiącach przygotowań chce spędzić trochę czasu z rodziną, na rewanż przyjdzie nam pewnie poczekać zapewne co najmniej pół roku. Walka o miano niekwestionowanego mistrza królewskiej kategorii to obecnie mglista perspektywa.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1012 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.