Czy tak wygląda rewolucja na rynku gier komputerowych? eFootball miał być mocną konkurencją dla popularnej serii FIFA. Tymczasem internauci drwią z nowego symulatora i zastanawiają się, czy twórcy na etapie jego powstania nie korzystali regularnie ze środków odurzających.
Nie tego spodziewali się fani Pro Evolution Soccer! W połowie roku stało się jasne, że słynny PES trafi na śmietnik. Konami, czyli producent, zdecydował o stworzeniu jego następcy, którym jest multiplatformowy eFootball. Miała być to rewolucja wśród symulatorów piłkarskich. Dlaczego? W przeciwieństwie do FIFY seria ta jest w pełni darmowa. I chyba tu kończą się jej pozytywy.
Pobierać można ją z serwisu Steam. Recenzje, które użytkownicy wystawili eFootballowi w ciągu trzech dni od premiery sprawiły, że jest to najgorzej oceniona grze na platformie w historii. Trudno się dziwić! Błąd goni błąd, na pierwszy rzut oka widać niedociągnięcie za niedociągnięciem. Wystarczy spojrzeć na twarze zawodników. Cały projekt reklamowany jest przez Leo Messiego. Mogłoby się wydawać, że postać Argentyńczyka będzie najbardziej dopieszczoną w grze. Tymczasem jest ona tak fatalnie skonstruowana, że internauci nie mogą powstrzymać się od drwin.
Tá tudo bem, Messi? eFootball é lançado ao melhor estilo gol contra histórico; veja memes https://t.co/R2fc6XJajt pic.twitter.com/xybYooCwYy
— IGN Brasil (@IGNBrasil) September 30, 2021
Who did this������#eFootball2022 #eFootball #Messi pic.twitter.com/iSSHy9HU2j
— Epic Player (@EpicPlyer) September 30, 2021
Konami: * drops #eFootball * https://t.co/5WwChBPHGC
— AlexND (@notalexnd) September 30, 2021
Me: are you high?
Konami: pic.twitter.com/ALXCXovDxA
Liczba błędów jest niezwykle duża. Dlatego też jeżeli kiedykolwiek spytacie kogoś o plany sylwestrowe, a ta osoba odpowie wam, że zamierza grać w grę, to można mieć niemalże stuprocentową pewność, że nie będzie to eFootball. Prędzej sięgnie po Tomb Raider.
Następne
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.