Reprezentacja Polski zagra w barażach o udział w mistrzostwach świata Katar 2022. Biało-czerwoni utrudnili sobie jednak sytuację poprzez porażkę 1:2 z Węgrami w ostatniej kolejce fazy zasadniczej. Jak pokazują wyliczenia We Global Football, maleją szanse na rozegranie półfinałowego meczu barażowego w Polsce.
Jak przypominaliśmy na TVPSPORT.PL, w listopadzie poznamy dziesięć europejskich ekip, które pojadą za rok na mundial w Katarze. W sumie Europa ma przygotowane trzynaście miejsc. Pozostałe trzy zajmą ekipy z barażów rozgrywanych w marcu 2022 roku. Wystąpi w nich dwanaście reprezentacji.
Dziewięć z nich, podobnie jak Polacy, uplasuje się na drugich miejscach w grupach (w tej chwili są to też Portugalia, Włochy, Rosja, Szkocja, Macedonia Północna i Szwecja). Nie znamy jeszcze rozstrzygnięć w trzech grupach. Dzięki wynikom z Ligi Narodów dołączą do nich dwie ekipy z niższych lokat w el. MŚ (tak jak Czechy, które zajmując trzecie miejsce w grupie i tak zagrają w barażach dzięki dobrym wynikom z LN).
Obecnie Polska ma 21,1 proc. szans na to, że będzie gospodarzem półfinału barażowego, który rozegrany zostanie w dniach 24/25 marca (czwartek/piątek). Trzy barażowe finały odbędą się z kolei 28 i 29 marca (poniedziałek/wtorek).
Most likely to host a UEFA playoff semifinal (thru 15 November)
— We Global Football (@We_Global) November 15, 2021
Portugal ���� - 100%
Russia ���� - 100%
Italy ���� - 100%
Scotland �������������� - 100%
Sweden ����- 100% (not clinched)
Wales �������������� - 51.7%
Poland ���� - 21.1%
Turkey ���� - 20.1%
Norway ����- 3.6%
Netherlands ����- 3.3%
Czech Republic ����- 0.2%
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (964 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.