Trwa najlepszy okres w karierze Tysona Fury'ego (31-0-1). Po kolejnej obronie mistrzowskiego pasa w walce z Deyontayem Wilderem (42-2-1), Brytyjczyk został uznany za jednego z najlepszych zawodników wagi ciężkiej w historii. – Większość pięściarzy padłaby z rąk Króla Cyganów – uważa jeden z najbardziej poważanych w środowisku promotorów – Bob Arum.
Gypsy King to jedna z najbardziej rozpoznawalnych postaci we współczesnym boksie. Kiedyś uzależniony od alkoholu i narkotyków, dziś mistrz jednej z najpopularniejszych dyscyplin. Mimo atrakcyjnych sportowo i marketingowo ofert, Brytyjczyk cały czas rozważa jednak pomysł pojedynku z dawną legendą boksu – Mikiem Tysonem. Zdecydowanym przeciwnikiem takiego rozwiązania jest 90-letni Arum.
– Fani sportów walki uwielbiają oglądać mityczne pojedynki. Jeśli kiedykolwiek zobaczylibyśmy szczyt Tyson Fury przeciwko szczytowi Mike'a Tysona, Brytyjczyk z łatwością by go pobił. Jest po prostu za duży. Czego mógłby użyć Mike? Podskoczyłby i uderzył? – mówił ironicznie doświadczony promotor.
– Waga ciężka jest teraz zdominowana przez wysokich i zwinnych zawodników. Mniejsi pięściarze sprzed lat nie mieliby szans. Wobec kogoś takiego jak Fury musisz być agresywny, poruszać głową i być nieuchwytny. W innym przypadku jesteś łatwym celem – kontynuował.
Trwają spekulacje na temat kolejnego rywala Fury'ego. Na ostatniej konwencji federacji WBC w Meksyku uznano, że Król Cyganów powinien mieć wolną rękę przy wyborze następnego przeciwnika. Wcześniej najczęściej padającym nazwiskiem był Dillian Whyte, któremu zabrano jednak miano obowiązkowego pretendenta z powodu toczącego się przeciw niemu postępowania sądowego.
Na drugim biegunie jest Mike Tyson, który w listopadzie 2020 roku stoczył niezbyt atrakcyjną pokazową walkę Royem Jonesem Juniorem. Według nieoficjalnych informacji chce znów pojawić się w ringu w lutym. Rywalem byłego mistrza federacji WBA, WBC i IBF ma być youtuber z pięściarską przeszłością – Logan Paul.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1009 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.