Bayern Monachium zrobi wiele, by przedłużyć kontrakt z Robertem Lewandowskim – pisze poniedziałkowy "Abendzeitung". Bawarska gazeta opisuje kuliy negocjacji, napięte relacje szefów Bayernu z agentem Polaka i ich podejście do ewentualnego transferu Erlinga Haalanda.
"Haaland nigdy nie był opcją dla Bayernu" – zapewnia autor tekstu, Maximilian Koch. Komitet transferowy FCB nie rozważał transferu młodego snajpera Borussii Dortmund, bo: a) Norweg byłby za drogi, b) szefowie wierzą, że Lewandowski będzie grał na wysokim poziomie i strzelał regularnie jeszcze przez co najmniej cztery lata.
Dlatego starają się o przedłużenie z nim kontraktu do 2025 roku. Obecna umowa obowiązuje do końca sezonu 2022/23. – Najlepiej dla nas by było, gdyby został i nadal grał tak dobrze. Uważam, że to możliwe, bo po nim nie widać, by był wolniejszy albo słabszy z piłką przy nodze – podkreślał niedawno prezes Bayernu, Oliver Kahn, w rozmowie ze Sky.
Dlatego też następca Karla-Heinza Rummenigge "walczy o pozostanie Polaka w Bawarii". Pierwszym, wizerunkowym krokiem była liczna delegacja Bayernu na galę Złotej Piłki, na której "Lewy" zajął drugie miejsce. Towarzyszyli mu Kahn, dyrektor sportowy Hasan Salihamidzić i trener Julian Nagelsmann.
Jednak największym wyzwaniem będzie osiągnięcie porozumienia z agentem piłkarza. Delikatnie mówiąc Pini Zahavi nie ma najlepszych relacji z władzami Bayernu, a zwłaszcza z Salihamidziciem. 78-letni Izraelczyk długo walczył o sowitą podwyżkę dla Davida Alaby, a gdy się jej nie doczekał, wytransferował podopiecznego do Realu Madryt.
Teraz na pewno będzie się starał o poprawę warunków dla Lewandowskiego. Polak zarabia ok. 20 milionów euro rocznie najwięcej w drużynie, a Bayern niedawno informował przez zaprzyjaźnione media, że nie planuje przekraczać tej granicy. Być może będzie musiał jednak zrobić wyjątek. Skoro tak go chwalą...
I tyle samo, co PSG, Villarreal i Juventus.
— Radosław Przybysz (@RadekP92) December 7, 2021
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.