| Piłka ręczna / Reprezentacja kobiet
Cudu nie było. Polskie piłkarki ręczne przegrały mecz inaugurujący drugą fazę mistrzostw świata z Francuzkami 16:26. Zawodniczki Arne Senstada ani przez moment nie nawiązały walki z mistrzyniami olimpijskimi i pozbawiły się szansy na awans do kolejnej fazy imprezy.
Od samego początku to rywalki kontrolowały przebieg wydarzeń na parkiecie. Bardzo szybko odskoczyły Polkom na bezpieczną przewagę. Od stanu 6:5 uniemożliwiały naszym reprezentantkom skuteczne budowanie akcji.
Francuzki potrafiły rozłożyć akcenty w ofensywie. Bramki zdobywało u nich aż jedenaście zawodniczek. Żadna nie trafiła do polskiej bramki więcej niż pięć razy.
Podobnych pozytywów brakowało w grze w reprezentantek Polski. Raziła wielka nieskuteczność, która uniemożliwiła równą walkę z mistrzyniami olimpijskimi. Rzuty oddawały najczęściej Romana Doszak, Dagmara Nocuń oraz Kinga Achruk. Na jedną udaną w ich wykonaniu akcję przypadały jednak przynajmniej dwie nieudane.
Losy spotkania były w dużym stopniu rozstrzygnięte już po pierwszej połowie. Pięciobramkowa strata (14:9) była w teorii do odrobienia. W praktyce zespoły dzieliła jednak różnica klas, która zapowiadała jednostronny spektakl, także w drugiej połowie.
Zgodnie z przewidywaniami, zamiast zmniejszania strat w wykonaniu Polek, obejrzeliśmy konsekwentne budowanie przewagi Trójkolorowych. Duża różnica spowodowała znaczący spadek w zaangażowaniu. Podczas ostatniego kwadransa poziom meczu nie imponował, a ostatnia syrena wybrzmiała przy wyniku 26:16 dla złotych medalistek igrzysk olimpijskich w Tokio.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1009 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.