W poniedziałek losowanie 1/8 finału Ligi Mistrzów trzeba było powtórzyć. Wszystkiemu winna kompromitująca wpadka organizatorów. Internet nie pozostał na nią obojętny.
Przypomnijmy, że podczas losowania Ligi Mistrzów doszło do wpadki, która zaczęła się od dolosowania Manchesteru United do Villarrealu w momencie, gdy te drużyny nie powinny móc na siebie trafić, gdyż rywalizowały w tej samej grupie. Ta pomyłka została szybko naprawiona, lecz gdy dolosowywano rywala do Atletico do koszyczka nie dołożono karteczki z napisem "Manchester United". Komputer uznał bowiem ten zespół jako już rozlosowany. W związku z tym niedopatrzeniem kolejne kluby zaczęły składać protesty. Ostatecznie UEFA postanowiła powtórzyć losowanie.
O której jest trzecie losowanie 1/8 LM?
— Mateusz Borek (@BorekMati) December 13, 2021
Zabrakło w UEFA łysego od losowań i takie dymy! �� https://t.co/lbpcAtquHF
— Michał Pol (@Polsport) December 13, 2021
UEFA: szuka nowego łysego do losowań
— Michał Pol (@Polsport) December 13, 2021
Ja: pic.twitter.com/B3NGPRoih7
Nie martwcie się, będziemy losować tak długo aż wszyscy będą szczęśliwi.
— Janusz Michallik (@JanuszMichallik) December 13, 2021
...a to dopiero poniedziałek. pic.twitter.com/HwCymnlogj
— Michał Zachodny (@mzachodny) December 13, 2021
Co za hybryda bałaganu w polskiej i w europejskiej piłce. Dla takich poniedziałków powstał twitter.
— Radosław Przybysz (@RadekP92) December 13, 2021
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.