Kadra polskich skoczków pod koniec 2020 roku testowała rewolucyjne rozwiązania przy analizie techniki zawodników. Nauka miała wznieść drużynę na nowy poziom i dać jej przewagę nad konkurencją. Ale potem wszystko rozbiło się o pieniądze. Niewykluczone jednak, że w wyniku tych prac i tak zobaczymy rewolucję sprzętową w Pucharze Świata.
Skoczek rusza z belki, a z gniazda nagrywa go kamerą trener – to stały obrazek w skokach narciarskich. O ile kibic potrzebuje zobaczyć odległość i sam lot, to dla sztabów najważniejsze jest to, co na progu i najeździe. – A gdyby tak pokazać wam każdy skok na wykresie 4D, z rozrysowanym ruchem kończyn uchwyconym klatka po klatce? – spytali naszą kadrę eksperci, którzy zaproponowali Polakom rewolucyjne rozwiązanie.
Ale chociaż przed rokiem testy naukowe rzeczywiście się odbyły, to ostatecznie nic z tego nie wyszło.
Podsumujmy sezon dram w PŚ #skijumping:
— Michał Chmielewski (@chmiielewski) December 12, 2021
���� wirus Muranki, Deana
���� #UwolnićRyoyu
���� kryzys i misja Ramsau
���� wirus Stoeckla, choroba Stocha
���� trwoga o odwołanie przez covid
���� skandaliczne zmiany dot. testów
���� odwołali
—
Może już wystarczy, co?#skijumpingfamily @sport_tvppl
– W skokach każdy za każdym szpieguje – krótko wyjaśniał trener Grzegorz Sobczyk, człowiek szczególnie wyczulony na przecieki medialne.
Utajnianie takich projektów przez kadrę należy szanować, chcąc później cieszyć się z wyników biało-czerwonych. Tego nauczył ich Stefan Horngacher. Dość powiedzieć, że rok temu sztab zablokował publikację pierwszej wersji tego tekstu. Postawiono ultimatum: "jeśli to pójdzie, my rezygnujemy". Zrozumieliśmy.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.