Piłkarze Wisły Kraków po raz kolejny przyłączyli się do akcji Szlachetna Paczka. Delegacja drużyny robiła we wtorek świąteczne zakupy dla wybranej wcześniej rodziny. Patronem medialnym akcji jest Telewizja Polska.
Jak co roku, zawodnicy Białej Gwiazdy postanowili, że chcą pomóc rodzinie wielodzietnej – tak, żeby ich paczka trafiła do jak największej liczby osób. Tym razem wybór padł na panią Katarzynę, która samotnie wychowuję siódemkę dzieci.
Na zakupach drużynę reprezentowali Michał Czekaj, Filip Kurto, Osman Chavez i Gervasio Nunez – to oni decydowali jak wydać zebrane przez cały zespół pieniądze. Podstawową potrzebą rodziny była nowa pralka. Po kilku minutach narad i oglądania kolejnych modeli piłkarze zdecydowali się na taką, w której wyprać będzie można jak najwięcej rzeczy na raz.
Potem zawodnicy rozdzielili się i ruszyli na poszukiwania kolejnych rzeczy z listy przygotowanej przez wolontariuszy Szlachetnej Paczki.
Osman Chavez miał za zadanie znalezienie ubrań dla całej gromadki dzieci i długo wybierał odpowiednie spodnie i bluzy – co najmniej tak, jakby kupował rzeczy dla siebie. Z kolei Michał Czekaj za punkt honoru wziął sobie znalezienie dobrych korków dla jednego z chłopców.
Oprócz rzeczy, które były wypisane na liście, zawodnicy kupili też sporo produktów żywnościowych, słodycze i upominki dla dzieci. Zakupy wypełniły cztery wielkie wózki.
Wiślacy swoją Szlachetną Paczkę mają już prawie gotową. Akcję wsparło też wielu innych sportowców – między Jerzy Dudek, siostry Radwańskie czy Sławomir Szmal. Pomóc może jednak każdy. Na stronie www.szlachetnapaczka.pl można wybrać rodzinę i zgodnie z listą jej potrzeb przygotować Szlachetną Paczkę. Patronem medialnym akcji jest Telewizja Polska.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1028 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (93 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.