Promotor byłego mistrza świata wagi ciężkiej Anthony'ego Joshuy (24-2, 22 KO) Eddie Hearn poinformował, że rewanż jego podopiecznego z Oleksandrem Usykiem (19-0, 13 KO) jest możliwy w kwietniu 2022 roku. Jest już także wstępna lokalizacja tego pojedynku.
Przypomnijmy, że Joshua stracił pasy mistrzowskie WBA, IBF, WBO i IBO na rzecz Usyka we wrześniu w Londynie, kiedy to Ukrainiec sensacyjnie zwyciężył na punkty (117:112, 115:113, 116:112). W kontraktach na walkę była klauzula rewanżu, z której Brytyjczyk zamierza skorzystać. Głos na temat drugiej walki AJ-a z Usykiem zabrał promotor Eddie Hearn:
– Musimy się spotkać i ustalić dokładną datę i miejsce, ale sądzę, że kwiecień 2022 roku jest realistyczny. Mieliśmy oferty z całego świata na organizację tego pojedynku, myślę jednak że ponownie będzie to Wielka Brytania – powiedział Hearn w rozmowie z IFL TV.
Promotor przyznał także, że były propozycje, aby Joshua odstąpił od natychmiastowego rewanżu z Usykiem. Wszystko po to, by Ukrainiec mógł zmierzyć się w boju unifikacyjnym z czempionem WBC Tysonem Furym (31-0-1, 22 KO). Federacja WBC zarządziła jednak Fury'emu obowiązkową obronę tytułu z Dillianem Whytem (28-2, 19 KO). Promotor "Króla Cyganów" Frank Warren zdradził ostatnio, że chce, aby do tego pojedynku doszło w połowie marca, najprawdopodobniej na stadionie w Cardiff.
– Było kilka dyskusji o tym, żebyśmy odstąpili od natychmiastowego rewanżu, ale na ten moment to wydaje się niemożliwe. Oczywiście też z powodu sytuacji z Dillianem Whytem, z której AJ jest zadowolony. Anthony chce rewanżu z Usykiem. Musimy usiąść z menedżerem Usyka Oleksandrem Krassjukiem i zacząć iść naprzód, bo nadszedł już czas, by zacząć wszystko planować – podsumował Hearn.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.