Broniący tytułu zespół Tampa Bay Buccaneers, po porażce z Los Angeles Rams 27:30, odpadł w drugiej rundzie play off z rywalizacji o mistrzostwo ligi futbolu amerykańskiego NFL. Szansę na ósmy triumf w rozgrywkach stracił tym samym słynny Tom Brady.
Niedzielny pojedynek w Tampie miał nietypowy przebieg. Gospodarze w trzeciej kwarcie przegrywali 3:27, by w końcówce spotkania doprowadzić do remisu. Decydujące słowo należało jednak do Rams, dla których na trzy sekundy przed końcem skuteczny kop na bramkę wykonał Matt Gay.
– Zawsze ciężko jest przegrać w taki sposób jak ten na koniec sezonu. Walczyliśmy mocno, ale koniec końców porażka to porażka – zaznaczył po spotkaniu sfrustrowany Brady.
44-letni gwiazdor NFL nie podjął jeszcze decyzji dotyczącej swojej przyszłości. W mediach nasiliły się zaś pogłoski o jego możliwym przejściu na sportową emeryturę.
– Nie myślałem o tym jeszcze. Zamierzam funkcjonować teraz dzień po dniu i zobaczę, w jakim miejscu jestem – stwierdził na konferencji prasowej. Jak dodał, podczas niedzielnej konfrontacji ani przez chwilę nie myślał o tym, że mógł to być jego ostatni mecz w 22-letniej, pełnej sukcesów karierze.
– Nie, skupiałem się tylko o zwycięstwie w tym spotkaniu. Taka jest moja mentalność - wyjść i dać zespołowi maksymalne szanse na wygraną. Nie myślę wówczas o niczym więcej – podkreślił utytułowany rozgrywający.
Trener "Korsarzy" Bruce Arians jeszcze przed niedzielnym spotkaniem przyznał, że byłby w szoku, gdyby Brady nie przystąpił do kolejnego sezonu.
Nazywany najlepszym zawodnikiem NFL wszech czasów gwiazdor dołączył do Buccaneers w 2020 roku, a jego kontrakt obowiązuje jeszcze przez jeden sezon. W pierwszym roku występów w tym zespole sięgnął z nim po tytuł, pokonując na własnym stadionie Kansas City Chiefs 31:9. Klub wywalczył mistrzostwo po raz drugi w historii, a Brady po raz siódmy w karierze.
Słynny gracz, który całą wcześniejszą karierę spędził w New England Patriots, po raz piąty zaś został uznany najbardziej wartościowym zawodnikiem (MVP) Super Bowl. Siedmioma pierścieniami mistrzowskimi nie może się pochwalić nie tylko żaden inny zawodnik, ale nawet żaden klub.
Rams w finale konferencji zmierzą się w niedzielę z San Francsico 49ers. Super Bowl odbędzie się zaś 13 lutego.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.