Anthony Joshua od razu po porażce z Oleksandrem Usykiem aktywował klauzulę w kontrakcie, która uprawniała go do rewanżu. Sprawy przybrały jednak zupełnie inny obrót. Angielskie media poinformowały, że Anglik jest bliski akceptacji oferty opiewającej na 15 milionów funtów, wedle której przełoży rewanż z Usykiem, by ten mógł zmierzyć się z Tysonem Furym!
Jako pierwszy o takiej możliwości poinformował "Daily Telegraph". Zdaniem angielskiego dziennika Joshua jest usatysfakcjonowany 15 milionami funtów i za takie pieniądze zgodzi się odłożyć w przyszłość rewanż z Oleksandrem Usykiem, by ten mógł najpierw skrzyżować rękawice z Tysonem Furym, posiadaczem pasa federacji WBC.
"Król Cyganów" po kolejnym zwycięstwie nad Deontayem Wilderem zaakceptował walkę w ramach obowiązkowej obrony pasa z Dillianem Whytem. Nie ustalono jednak konkretnej daty tego pojedynku.
– Spotykamy się Anthonym Joshuą i agencją menedżerską 258 we wtorek, by zaplanować jego kolejną walkę – powiedział specjalnie dla SkySports Eddie Hearn, menedżer Anglika. – Mamy wiele opcji i propozycji do przedyskutowania. Cel pozostaje jednak ten sam – przejąć ponownie koronę mistrza świata wagi ciężkiej – przyznał Hearn.
Z kolei promotor Usyka, Alexander Krassyuk, powiedział w rozmowie z tą samą stacją, że oczekuje na potwierdzenie walki z Tysonem Furym albo rewanżu z Joshuą. – Od października jesteśmy w kontakcie w sprawie walki z Furym. I choć "AJ" dał przyzwolenie, to nadal nie zakończyliśmy negocjacji. I dopóki tego nie zrobimy, to rewanż z Joshuą będzie dla nas podstawową opcją – wyjaśnił agent Usyka.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.