Choć Real Madryt jest obecnie najlepszym klubem w Hiszpanii – zajmuje pierwsze miejsce w tabeli La Ligi – to jego władze nie myślą tylko o teraźniejszości. Planują przyszłość, chcąc, by Królewscy dominowali przez lata. Dlatego też mają zamiar sprowadzić największy talent w Brazylii – Endricka.
15-latek z Palmeiras już teraz uznawany jest za przyszłą gwiazdę futbolu. Po raz pierwszy objawił się światu jesienią zeszłego roku, gdy – mając zaledwie czternaście lat – brylował w rozgrywkach U17 i U20.
To wtedy uwagę skupiły na nim największe kluby świata, z Realem Madryt na czele. Oprócz skautów Królewskich Endricka mieli oglądać również przedstawiciele Barcelony, Milanu i Bayernu. Niektórzy z nich rozmawiali nawet z rodziną piłkarza.
Endrick jest bowiem najgorętszym kąskiem na rynku transferowym. 15-latek ma klauzulę odstępnego w wysokości siedemnastu milionów euro. Dla największych klubów świata taka kwota nie jest problemem.
Problemem może być za to brak cierpliwości. Na Endricka trzeba bowiem długo poczekać. 15-letni gwiazdor do Europy mógłby przenieść się dopiero po ukończeniu osiemnastego roku życia.
Real ma doświadczenie w takich transakcjach. Przed laty w podobny sposób zapewnił sobie usługi Rodrygo i Viniciusa Juniora. Teraz miałoby być podobnie. Zwłaszcza, że agent Viniciusa reprezentuje także Endricka.
Znajomość obu piłkarzy ma być kartą przetargową. Gwiazdor Realu już teraz obdarowuje Endricka koszulkami meczowymi i stale rozmawia z nim w mediach społecznościowych.
Wszystko wskazuje więc na to, że Endrick może wkrótce związać się z Królewskimi. Dziennik "Marca" spekuluje, że ci mogą już teraz wyłożyć ogromne pieniądze, tylko po to, by odstraszyć konkurencję.
Transfer piętnastolatka, pomimo obowiązującej klauzuli, ma zamknąć się w kwocie 25 milionów euro. Do tego doliczyć trzeba jednak bonusy, dwukrotnie zwiększające tę sumę. Endrick kosztować może więc nawet pięćdziesiąt milionów euro. Sporo, jak na gracza, który nie zagrał jeszcze w seniorach...
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.