Świetna wiadomość dla polskich fanów MMA! Maciej Różański (13-3, 2 KO, 9 SUB) podpisał kontrakt z Bellatorem. Reprezentant szczecińskiego Berserker's Team zadebiutować w jednej z najlepszych organizacji na świecie może już w maju.
Ostatnimi czasy Różański występował na galach EFM, gdzie dwukrotnie obronił pas wagi półciężkiej. W kwietniu ubiegłego roku jednogłośną decyzją sędziów pokonał Michała Pasternaka. Od tamtego czasu fani czekali na kolejny występ Polaka. Podpisanie jesienią kontaktu z grupą menadżerską First Round Management rozbudziło nadzieje na angaż za oceanem. Dowodzona przez braci Malkiego i Abrahama Kawa grupa ma w swoich szeregach światowy top, będąc jedną z najważniejszych na rynku. Okazuje się jednak, że Bellator widniał na horyzoncie Różańskiego o wiele wcześniej.
– Kiedyś przed galą Bellatora w Paryżu [w październiku 2020 roku – przyp. red.] dostałem luźną propozycję, na którą się zgodziłem. Wtedy coś nie wypaliło i długo była cisza – wspomina Polak w rozmowie dla TVPSPORT.PL – Teraz mój menadżer – Łukasz Orzeł, który jest dyrektorem First Round Management na Europę – poleciał do Stanów, żeby załatwić kilka rzeczy. W poniedziałek około 22 odezwał się do mnie z informacją, że mam na mailu kontrakt od Bellatora, który mogę przejrzeć i zdecydować, czy chcę go podpisać. Przeczytałem... i podpisałem! – ujawnia kulisy.
Bellator nie był jedyną organizacją wchodzącą w grę. Menadżer Różańskiego sondował opcje walczenia w UFC, Dana White Contender's Series, a także w PFL. Szefowie Bellatora byli jednak najbardziej zdecydowani. – Byli najbardziej konkretni, przedstawili najlepsze warunki. Wszystko poszło bardzo gładko. Z tego, co powiedział menadżer wynika, że interesowali się moją osobą od dłuższego czasu – wyjawił Polak, który podpisał kontrakt na trzy walki.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1024 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (93 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.