Paulo Sousa ma za sobą debiut w roli trenera Flamengo. Jego zespół pokonał Boavistę w trzecim grupowym meczu mistrzostw stanu Rio de Janeiro. Brazylijskie media pozytywnie oceniły debiut byłego selekcjonera reprezentacji Polski. "Flamengo nie musiało nawet grać na pełnej intensywności, by wygrać" – przekonuje dziennik "UOL Esporte".
Flamengo miało już za sobą dwa mecze rozegrane w styczniu, w których wywalczyło cztery punkty. W obu zagrali jednak gracze z drużyny U20, a Paulo Sousa obserwował te starcia z trybun. W środę zasiadł już na ławce i zespół odniósł wysokie zwycięstwo.
"Pierwsza połowa była w dużej mierze zdominowana przez czerwono-czarną drużynę, a wyróżniał się Marinho. Po przerwie Flamengo nie zdjęło nogi z hamulca i wciąż napierało w poszukiwaniu drugiej bramki" – tak spotkanie relacjonowała strona internetowa ESPN.
Dobre zdanie o grze Flamengo ma też "UOL Esporte". "Drużyna bez problemu odniosła pewne zwycięstwo, chociaż Sousa zaczął spotkanie z wieloma młodymi piłkarzami. Flamengo nie musiało nawet grać na pełnej intensywności. Zespół Portugalczyka dał sygnał, że intensywne poruszanie się i wymiana pozycji będą motywem przewodnim w 2022 roku" – zauważyli dziennikarze.
Zadowolony z gry swoich piłkarzy był również Sousa. – Mamy tutaj świetną grupę. Bardzo chętną do pracy, bardzo radosną i empatyczną. Widzę dużo chęci do nauki i wprowadzenia tych pomysłów do gry. Jestem zadowolony z elementów ćwiczonych na zajęciach, które udało się przełożyć na mecz. W ostatniej części spotkania mogliśmy bardziej kontrolować, próbowaliśmy za bardzo przyspieszyć i przez to traciliśmy piłkę. Moglibyśmy mieć większą kontrolę, ale wciąż stwarzaliśmy sytuacje – powiedział Portugalczyk na konferencji prasowej.
Kolejny test Flamengo zapowiada się o wiele bardziej prestiżowo. Drużyna Sousy w niedzielę 6 lutego zmierzy się z Fluminense.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.