W wielkim finale 56. edycji Super Bowl, przedsezonowy faworyt do wygrania tytułu zmierzy się z największym zaskoczeniem rozgrywek. Na stadionie SoFi Stadium w Los Angeles, miejscowi Rams podejmą Cincinnati Bengals. Gdzie leżą atuty uczestników widowiska? Kto ma na papierze lepszą kadrę? Zapraszamy na analizę.
Wydawałoby się na pierwszy rzut oka, że Super Bowl powinno być starciem absolutnych dominatorów, którzy regularnie prezentują równą formę. Nic bardziej mylnego – rozstawione z numerem pierwszym Tennessee Titans i Green Bay Packers odpadły w drugiej rundzie play-offów. W wielkim finale znaleźli się Cincinnati Bengals i Los Angeles Rams, którzy w fazie zasadniczej zajęły czwarte miejsce w swoich konferencjach. Teraz zmierzą się w walce o upragniony tytuł. Rams mogą zatriumfować po raz drugi, a Bengals mogą zasmakować zwycięstwa w Super Bowl po raz pierwszy.
Przed Super Bowl warto sprawdzić, kto jest ważnym elementem układanki danej drużyny, a kto jest słabym punktem. W każdej kategorii przyznamy punkt drużynie, która ma lepiej obsadzoną pozycję. Dla tych, którzy po raz pierwszy mają styczność z futbolem amerykańskim, będzie to idealna ściągawka przed wielkim finałem.
It's been a season to remember for both of these star WRs, but who has a bigger game in the #SuperBowl?
— Super Bowl LVI on NBC (@SNFonNBC) February 10, 2022
❤️ for Cooper Kupp #RamsHouse
�� for Ja'Marr Chase #RuleItAll #SBLVI pic.twitter.com/YQ6mpaLD4g
The #Bengals have found ways to win even with poor offensive line play.
— Blake Jewell (@BlakeJewellNFL) February 8, 2022
Burrow was sacked 51 times in 2021, they won the AFC North. He was sacked 9 times against the Titans, they won the game. They’ll need to find a way again Sunday.
Aaron Donald Appreciation Weekpic.twitter.com/kXRfP64Mr9
— Master (@MasterTes) February 11, 2022
What’s Zac Taylor’s approach to #SBLVI against his good friend Sean McVay?
— NFL (@NFL) February 7, 2022
��: #SBOpeningNight live on NFL Twitter pic.twitter.com/qAhLhEVsnQ
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.