Olympique Marsylia przegrał z Clermont (0:2) w niedzielnym spotkaniu Ligue 1. Tym razem Arkadiusz Milik nie zdobył bramki. Zdaniem dziennika "L'Equipe", Polak należał do najsłabszych zawodników na boisku.
Arkadiusz Milik w miniony czwartek strzelił dwa gole w spotkaniu Ligi Konferencji UEFA z Karabachem Agdam. W ostatnich tygodniach napastnik Olympique Marsylia był w świetnej formie. W niedzielę jednak ani on, ani żaden z jego kolegów nie potrafił zaskoczyć bramkarza Clermont.
"L'Equipe" przyznał Polakowi ocenę 3 – tak słabo oceniono jeszcze tylko trzech innych piłkarzy z jego drużyny. Dziennikarze zwrócili uwagę na szwankującą współpracę Milika z Dimitrim Payetem, która w poprzednim sezonie wyglądała znacznie lepiej. Teraz Francuzi piszą o "utraconym połączeniu".
"Ten duet spisał się bardzo dobrze w drugiej części rozgrywek w zeszłym sezonie, ale teraz walczy o znalezienie tych samych automatyzmów i przede wszystkim tej samej skuteczności. Z wyjątkiem zwycięstwa z Lorient, gdzie Payet asystował Milikowi przy bramce, obaj rzadko biorą udział w tych samych akcjach w tym sezonie. Kiedy jeden świeci, drugi jest często bardziej stonowany" – podkreślił dziennik.
"W niedzielny wieczór żaden z dwóch liderów zespołu nie wyróżniał się, między niezdolnością Milika do znalezienia właściwej pozycji do ataku, a niezwykłą niezdarnością Payeta w szczególności w przypadku stałych fragmentów" – czytamy.
Szansa na kolejne bramki dla Milika już w najbliższy czwartek, gdy Marsylia zagra z Karabachem w rewanżowym spotkaniu. "To problem, który Sampaoli z pewnością będzie musiał rozwiązać, aby złożyć elementy, które wciąż są zbyt od siebie oddzielone i zapewnić większą ciągłość ataku, bo ten zbyt często opiera się na indywidualnych przebłyskach" – spuentował "L'Equipe".
Milik w tym sezonie rozegrał 24 spotkania, w których zdobył 16 bramek.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1009 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.