Jedna, jeśli nie dwie Złote Piłki należą się Robertowi Lewandowskiemu. "France Football" jest mu to dłużne. Wydaje się, że "Lewy" nie poprzestanie, dopóki tego nie osiągnie i jej nie zdobędzie, dokładnie tak, jak to miało miejsce w przypadku Złotego Buta – pisze Alberto Rubio, hiszpański dziennikarz "Marki" po meczu Bayern – RB Salzburg (7:1).
Rubio przypomina słowa Leo Messiego, który na grudniowej gali Ballon d'Or mówił kurtuazyjnie w stronę Lewandowskiego. –Zasługujesz na swoje, mam nadzieję, że "France Football" ci ją przyzna. Wszyscy wiemy, że powinieneś był wygrać w 2020 roku – uznał Argentyńczyk po tym, jak sam po raz siódmy w karierze został uznany za najlepszego piłkarza roku, a Polak zajął drugie miejsce.
"Z każdym kolejnym rokiem – w sierpniu skończy 34 lata – Lewandowski przerasta samego siebie i nie przestaje pretendować do tej nagrody. Bayern przyjechał z wątpliwościami na rewanż Ligi Mistrzów na własnym stadionie, remisując 1:1 w pierwszym meczu. Ale Polak, który miał za sobą dwa mecze bez gola, wręcz zlikwidował RB Salzburg" – czytamy w "Marce".
"Lewandowski ma 12 goli i wyprzedził Sebastiena Hallera (11 trafień) jako najlepszy strzelec w Lidze Mistrzów. W dodatku już siódmy sezon z rzędu zdobył co najmniej 40 goli we wszystkich rozgrywkach. Ma 42 gole na koncie (28 w lidze, 12 w Europie i dwa w Superpucharze Niemiec). W zasięgu jest też rekord strzelecki w LM, kiedy zdobył 15 bramek w sezonie 2019/20, jako król strzelców. Co za maszyna!" – chwali Polaka hiszpańska prasa.
🔝 Most Champions League hat-tricks:
— UEFA Champions League (@ChampionsLeague) March 8, 2022
⚽️⚽️⚽️8⃣ Lionel Messi
⚽️⚽️⚽️8⃣ Cristiano Ronaldo
⚽️⚽️⚽️5⃣ Robert Lewandowski#UCL pic.twitter.com/1meM9VhpXI
Hat-trick hero Robert Lewandowski takes home the match ball ⚽ pic.twitter.com/8Cg3go03Rx
— Bayern & Germany (@iMiaSanMia) March 8, 2022
19:00
Paris Saint-Germain/Aston Villa
19:00
Bayern Monachium/Inter Mediolan
19:00
Arsenal/Real Madrid
19:00
Barcelona/Borussia Dortmund
19:00
Zwycięzca SF 2
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (960 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.