FC Barcelona chce przebudować swój stadion i zmienić nazwę na Spotify-Camp Nou. Ma to być najbardziej intratna umowa sponsorska w historii futbolu, a Katalończycy na czas remontu mają przenieść się na Stadion Olimpijski z igrzysk z 1992 roku.
Duma Katalonii pod wodzą Xaviego z meczu na mecz gra coraz lepiej. Drużyna wróciła na trzecie miejsce w tabeli i powoli odrabia stratę do czołówki. Słońce zaświeciło też nad klubową kasą, która w ostatnich latach była pusta. Joan Laporta stara się odbudować dawną potęgę klubu i pozyskuje mocnych sponsorów.
Jednym z nich zostanie szwedzki serwis muzyczny "Spotify", który znajdzie się w nazwie nowego stadionu. Światowy potentat ma zainwestować w zespół aż 280 milionów euro i będzie to największa umowa sponsorska w historii futbolu. Przez remont Camp Nou Barca będzie musiała zmienić obiekt i grać na oddalonym o kilka kilometrów Stadionie Olimpijskim.
Barcelona zagra na Estadi Olímpic Lluís Companys w sezonie 2023/2024. Jeśli ostatecznie sfinalizuje umowę sponsorską to nowy stadion będzie nosił nazwę Spotify-Camp Nou i będzie to najlepsza umowa sponsorska, jaka kiedykolwiek powstała w świecie futbolu. [Alfredo Martinez] (2️⃣)
— BarcaInfo (@_BarcaInfo) March 8, 2022
0 - 3
FC Barcelona
4 - 2
Sevilla FC
0 - 4
Atletico Madryt