Czas na mistrzostwa świata w lotach w Vikersund. To kolejna szansa na zdobycze punktowe dla użytkowników Menedżera skoków TVP. Impreza będzie miała także odrębną klasyfikację z nagrodami dla najlepszych! Sponsorem zabawy jest Grupa Lotos.
Gra w Menedżera skoków jest prosta. Logujesz się w serwisie i zakładasz wirtualną drużynę, do której wybierasz prawdziwych zawodników, biorących udział w Pucharze Świata 2021/22. W zależności od tego, jak ci zawodnicy zaprezentują się w prawdziwych zawodach, będą zdobywać punkty dla Twojej drużyny. Tylko pamiętaj: im lepszego skoczka wybierasz do składu, tym więcej stracisz swojego budżetu. Pytanie więc, czy lepiej skakać mocnymi gwiazdami plus kilkoma drugoligowcami, czy ustawić równy zespół na poziomie TOP20?
W tym tygodniu czekają nas mistrzostwa świata w lotach w Vikersund. W piątek i sobotę rozegrane zostaną cztery serie konkursu indywidualnego, a w niedzielę zawody drużynowe. Zmian dokonywać można do godz. 16:15 11 marca. Po wygranej w Oslo najczęściej kupowanym zawodnikiem jest reprezentant gospodarzy Daniel-Andre Tande. Kolejne miejsca zajmują mistrz olimpijski Marius Lindvik i broniący tytułu mistrza świata w lotach Karl Geiger.
Tym razem Polaków nie ma wśród najczęściej kupowanych. Znaleźli się za to wśród najczęściej sprzedawanych. Zdecydowanie najwięcej użytkowników "pozbyło się" Kamila Stocha. Drugie miejsce w tym zestawieniu zajmuje Manuel Fettner. W pierwszej "10" są także Piotr Żyła i Dawid Kubacki.
Dla graczy z najlepszym "nosem" podczas zmagań w MŚ w lotach przygotowane są nagrody. Zwycięzca klasyfikacji "Vikersund" zgarnie głośnik JBL Charge 5. Drugi zawodnik otrzyma smartband Xiaomi Mi Band 6, a trzeci głośnik JBL go.
Oprócz tego trwa oczywiście rywalizacja w klasyfikacji generalnej. Po Raw Air prowadzi w niej drużyna Lecimy Daleko Adam z dorobkiem 5053 punktów. Drugi jest Mistrz Koń Czarny (5050), a trzeci STABAEK (5028). Na triumfatora czeka telewizor Philips 55", na drugiego gracza smartwatch Apple Watch SE, a na trzeciego słuchawki Apple AirPods.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.