Piotr Kacprzak to jeden z najciekawiej zapowiadających się prospektów polskiej sceny mieszanych sztuk walki. Grzyb na ścianach sali treningowej, ujemne temperatury i serce pełne pasji – każde z tych trzech towarzyszyło mu w drodze na szczyt. Dlaczego nie został piłkarzem, jak ju jitsu poukładało mu życie, jaki udział ma w tym jego szwagier, w którym momencie chciał zrezygnować z MMA i dlaczego został wypożyczony z Babilonu do KSW, na gali którego zmierzy się w sobotę z Jose Marcosem? Zapraszamy.
Piotr Kacprzak, Babilon MMA 21 https://t.co/tOURfYPZ8L
— Barrele la pierna (@Barrelelapierna) January 2, 2022
"Polski Kleber Koike" udowodni swoją wartość?
Jego sobotnim rywalem będzie pochodzący z Brazylii Jose Marcos. W zawodowej karierze wygrał jedenaście walki i cztery przegrał. To jego pierwsza służbowa wizyta w Polsce. Czy Radom okaże się szczęśliwy? Plany Łukasza Bilskiego tego nie przewidują. – Piotrek wygra. Właściwie to myślę, że skończy tę walkę przed czasem – powiedział. – Nie wiem, czy w pierwszej rundzie, czy w drugiej i nie wiem jak, bo na tę chwilę ma tyle narzędzi, że nie jestem ci w stanie tego powiedzieć. Może się skończyć ciężkim nokautem, a może też skończyć się poddaniem i to w pierwszej rundzie nawet. Wątpię, żeby ta walka dotrwała do trzeciej rundy – przyznał szkoleniowiec.
W obecnych czasach sport poszedł w kierunku wielowymiarowości. Nie ogranicza się tylko do dobrego przygotowania technicznego, ale obejmuje także motorykę czy mental. Dzięki pomocy pana Michała, który jest przyjacielem radomskiej Margi i wspiera karierę Kacprzaka, udało się zatrudnić psychologa sportowego, który współpracuje z zawodnikiem. – Porozmawiałem z Michałem o tym, żeby Piotrek mógł regularnie odbywać takie sesje z psychologiem sportowym. On ma silną psychikę, ale zawsze można pewne rzeczy jeszcze lepiej poukładać. Czasami młodym brak takiego wewnętrznego drogowskazu, który ich prowadzi. Osoba z zewnątrz widzi więcej – zauważył trener Bilski. – Z psychologiem współpracuję od stycznia. Na początku roku rozmawiałem z panią o marzeniach i tak szybko udało się jedno spełnić. Coś pięknego. Ta współpraca pozwala mi spojrzeć na wszystko z boku i dostrzec pewne elementy, które mogę poprawiać cały czas – dodał Kacprzak.
"Polski Kleber Koike" – jak nazywa fightera jego menedżer – to zdaniem wielu ekspertów jeden z największych prospektów polskie wagi piórkowej. W najbliższą sobotę na gali KSW 68 zrobi wszystko, by udowodnić, że ten tytuł nie jest przypadkowy.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1012 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.