Zakończyła się pierwsza faza sprzedaży biletów na mistrzostwa świata w piłce nożnej, które odbędą się w Katarze. Kibice z całego świata kupili ponad 800 000 biletów.
Po początkowym okresie sprzedaży w drodze losowania, krótka faza sprzedaży na zasadzie "kto pierwszy, ten lepszy", nastąpił ogromny wzrost zainteresowania kibiców z regionu arabskiego i z całego świata. Szeroki zakres globalnego zainteresowania potwierdza pierwsza dziesiątka krajów pod względem liczby mieszkańców, a mianowicie Katar, Stany Zjednoczone, Anglia, Meksyk, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Niemcy, Indie, Brazylia, Argentyna i Arabia Saudyjska.
Największą popularnością cieszyły się pojedyncze bilety na mecz, a w szczególności wejściówki na spotkanie inauguracyjne i finałowe, ale kibice chętnie kupowali również karnety dla poszczególnych drużyn oraz karnety na cztery stadiony. W sumie 804 186 biletów jest już w rękach kibiców, którzy chcą zająć miejsca na stadionach w Katarze jeszcze w tym roku.
Kibice, którym nie powiodło się w pierwszej fazie sprzedaży, będą mieli kolejną szansę, by ubiegać się o wejściówki podczas losowania, które rozpocznie się na stronie FIFA.com/tickets we wtorek 5 kwietnia o godzinie 11:00.
1 kwietnia odbędzie się losowanie fazy grupowej mistrzostw świata. Po tym gdy wszystko będzie już jasne, kibice będą mogli sprawdzić, gdzie i kiedy zagra ich drużyna, zanim złożą wnioski o bilety w następnej fazie sprzedaży.
Fans ⚽️ worldwide 🗺️snap up over 800,000 #WorldCup 🇶🇦 tickets 🎟️ in opening sales phase! Qatar, USA, England, Mexico and UAE are the top 5 buyers. Next sales phase on 5 April, by when fans will know the results of the Final Draw taking place on Friday: https://t.co/ea4OOtFUVO pic.twitter.com/uC1a6rLQwR
— FIFA Media (@fifamedia) March 30, 2022
Kontenery się przydały. Katar pomaga ofiarom trzęsienia ziemi
Meksykanie ukarani przez FIFA za mecz z Polską na MŚ
Rywale ukarani. Muszą zapłacić za zachowanie w trakcie meczu z Polakami
Argentyńczyk ujawnia: przy 0:1 Polak poprosił mnie, by więcej nie strzelać
Ale numer! Messi pozował do zdjęć z... podróbką pucharu
Nagroda nie dla Marciniaka! Na mundialu najlepszy był inny sędzia
Szał na punkcie koszulek Argentyny. Chcesz kupić? Poczekasz długo
"Aż spadłem z łóżka..." Francuski sędzia ocenił pracę Marciniaka
Każdy będzie mógł zobaczyć... łóżko Messiego. Gratka dla kibiców!
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.