Atmosfera wokół Bayernu Monachium po niespodziewanym odpadnięciu z Ligi Mistrzów (1:2 w dwumeczu z Villarrealem) mocno się pogorszyła. Legenda bawarskiego klubu, Karl-Heinz Rummenigge, wskazał, co jego zdaniem rzutuje na taką sytuację. Dotyczy to także Roberta Lewandowskiego.
Gdy Bayern poznał swojego ćwierćfinałowego rywala w Lidze Mistrzów wydawało się, że choć awans może i nie jest formalnością, bo przecież Hiszpanie rozbili 3:0 na wyjeździe Juventus, to jednak monachijczycy nie powinni mieć wielkich problemów. Tymczasem w obu spotkaniach wypadli blado. W Monachium byli bliscy doprowadzenia do dogrywki, jednak trafienie rywali w końcówce przekreśliło nawet i te plany.
Być może jeszcze w kwietniu mistrzowie Niemiec obronią tytuł na krajowym podwórku, ale bez względu na to, atmosfera będzie daleka od ideału. Klub musi podjąć istotne decyzje i zastanowić się jak zaplanować przyszłość, by kolejny rok w Lidze Mistrzów był już dużo bardziej udany.
Swoje przemyślenia na ten temat ma Karl-Heinz Rummenigge, były piłkarz i prezes Bawarczyków. Legenda nie ma wątpliwości, że jedną kwestię trzeba rozwiązać dość szybko. – W tej chwili uderza mnie jedna rzecz, która dotyczy zarówno klubu, jak i mediów. Powstało takie wrażenie, że cały czas odbywają się tylko rozmowy o kontraktach i że wszystko jest stałym przedmiotem publicznej debaty. To nie jest dobre, nie pomaga na tym etapie sezonu. Trzeba znaleźć rozwiązanie, które nie będzie psuło klimatu wokół klubu – mówi Niemiec na łamach "Bilda".
Kwestia ta w dużej mierze dotyczy Roberta Lewandowskiego. Kontrakt Polaka, ale też Manuela Neuera i Thomasa Muellera, a więc innych zasłużonych dla Bayernu piłkarzy, wygasa po zakończeniu przyszłego sezonu. Media i kibice ciągle zastanawiają się, jaka przyszłość czeka najważniejszych piłkarzy klubu z Monachium i regularnie śledzą kolejne rozdania w tym temacie.
Bez względu na wszystko, w obecnym sezonie Bawarczykom pozostało już tylko bezpiecznie dojechać do mety w Bundeslidze. Bardzo możliwe, że triumf w klasyku ligi niemieckiej z Borussią Dortmund za nieco ponad tydzień da klubowi kolejne mistrzostwo Niemiec. A potem będzie można w pełni skupić się na przygotowaniach do nowego sezonu, który zwłaszcza w Lidze Mistrzów ma być dużo bardziej udany niż ten obecny.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.