Elektryzujący finał AMA PRO w Counter Strike: Global Offensive dobiegł końca. Mistrzem pierwszej edycji zostało los kogutos pokonując 2:0 Thunderflash.
Eksperci stawiali los kogutos w roli faworytów finału turnieju. W końcu już raz na swojej drodze pokonali Thunderflash 2:0. W najważniejszym meczu turnieju rozgrywanym w formacie BO3 (do 2 wygranych) błyszczał – Łukasz "mwlky" Pachucki z los kogutos. Niedawno zakończył przygodę z x-kom AGO i pokazał się ze świetnej strony w turnieju AMA PRO. To jego zagranie było ozdobą rywalizacji na mapie "ancient", która po trzech dogrywkach przy wyniku 25:22 padła łupem kogutów.
Na "dust2" wszystko było niemalże rozstrzygnięte jeszcze przed zmianą stron. Los kogutos od początku prowadziło wysoko, a Thunderflash, którego wyborem był "dust2" nie radzili sobie jako terroryści. Thunderflash próbowało wrócić do meczu w drugiej części, los kogutos nie dało sobie wyrwać zwycięstwa z rąk i wygrało 16:7. Czempioni zgarneli na swoje konto siedem tysięcy złotych.
Premierowa edycja turnieju AMA PRO z transmisji na transmisji przyciągała większą liczbę widzów. Wirtualną publiczność stanowili w większości gracze społeczności Polish Pro League, która była współorganizatorem rozgrywek. Trudno, żeby było inaczej, skoro w wielkim finale turnieju zagrały dwie drużyny, które dostały się do niego z otwartych eliminacji.
Wyniki:
ancient: los kogutos 25:22 Thunderflash
dust2: los kogutos 16:7 Thunderflash
Składy:
los kogutos:
zawodnicy: Enzo, darchevile3, mwlky, maaryyy, tomikog0d, kapitan: darchevile3, trener: Brak
Thunderflash:
zawodnicy: pawkoem, maku, b1elany, Monster, MonsterJD, kapitan: pawkoem, trener: Brak
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.