| Piłka nożna / PKO BP Ekstraklasa
Legia Warszawa ma nowego piłkarza. Kontrakt ze stołecznym klubem podpisał Blaz Kramer, który w poprzednim sezonie występował w FC Zurych. Pozyskanie 25-latka ma pomóc w uzupełnieniu braków w ataku.
Legia Warszawa musi zwiększyć pole manewru w ataku. Rozstanie z mistrzami Polski zasygnalizował Szymon Włodarczyk. Przy Łazienkowskiej nie zamierza też zostawać Tomas Pekhart. Pod znakiem zapytania jest przyszłość Rafaela Lopesa. Teraz przewidywania zamieniły się w fakty – Wojskowi mają nowego napastnika.
Kramer ma za sobą trzyletni pobyt w Szwajcarii. Napastnik wystąpił w 89 meczach i przebywał na boisku przez 5010 minut. W tym czasie zdobył 21 bramek i miał trzynaście asyst. Przy Łazienkowskiej można usłyszeć, że to wysoki zawodnik (191 cm), który może walczyć o górne piłki, ale jednocześnie wykazuje się mobilnością na niezłym poziomie.
Ostatni sezon był dla napastnika przeciętny. Jesienią stracił sporo czasu z powodu leczenia kontuzji. W rundzie rewanżowej pełnił głównie rolę rezerwowego. Gdy jeden jedyny raz pojawił się w pierwszym składzie w trakcie rywalizacji z FC Basel, strzelił gola i miał asystę.Atakujący zakończył rozgrywki z bilansem czterech trafień i trzech ostatnich podań. Na murawie przebywał przez 933 minut (23 spotkania).
Kramer początkowo rozmawiał ze szwajcarskim klubem o nowej umowie, ale ostatecznie zabrakło porozumienia i pion sportowy zdecydował, że nie będzie podejmował kolejnych rozmów. Piłkarz wspominał, że jego celem są przenosiny do Niemiec, ale ostatecznie skorzystał z oferty przedstawionej przez Legię.
Następne
Kramer podpisał trzyletni kontrakt, który będzie obowiązywał do 30 czerwca 2025 roku. – Wiem, w jakiej sytuacji był klub w tym sezonie, ale wiem też, czym w Polsce jest Legia. W mojej opinii to największy z klubów w tym kraju, który przecież regularnie wygrywał trofea. I po to tutaj przyszedłem – stwierdził piłkarz po podpisaniu kontrakty.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (960 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.