Liga Narodów siatkarek rozpoczęła poważne reprezentacyjne granie, choć atmosfery wielkiego święta w Bossier City, gdzie rozgrywany jest pierwszy turniej, na razie zdecydowanie nie czuć. Delikatnie rzecz ujmując, spotkania kobiecych kadr nie generują wielkiego zainteresowania. Pierwszy mecz polskiej reprezentacji z Kanadyjkami oglądało na żywo... 111 kibiców.
Najpierw Bossier City w Stanach Zjednoczonych, później Quezon City na Filipinach, a na zamknięcie stolica Bułgarii – Sofia. Siatkarska Liga Narodów znów krąży po miastach całego świata, aby popularyzować dyscyplinę sportu. Jaki efekt? Koszmarne pustki na trybunach.
Oczywiście to nie reguła. Niekiedy zainteresowanie przewyższa nawet oczekiwania, ale w obliczu niewłaściwego dobrania miasta-gospodarza, dochodzi też do takich sytuacji, jak w Bossier City. Pierwsze dwa dni rywalizacji w Stanach Zjednocznych dobitnie pokazały, że nie jest to miejsce na tego typu rozgrywki.
W Brookshire Grocery Arena mogącej pomieścić nawet 14 tysięcy kibiców rozegrano jak dotąd cztery spotkania. Rekord frekwencji przypadł na starcie Amerykanem z reprezentantkami Dominikany. Choć rekord to określenie w tym przypadku dosyć absurdalne, bo na trybunach było łącznie 394 kibiców.
A to jeszcze nic w porównaniu z "zainteresowaniem" meczem Polski z Kanadą. Tam widzów było 111. Wliczając sztaby szkoleniowe i ludzi dookoła kadry, niewiele mniej osób zapewne reprezentowało obie reprezentacje w Bossier City.
W dwóch pozostałych meczach było niewiele lepiej. Starcie Niemek z Brazylijkami zgromadziło 250 widzów, a Japonek z siatkarkami Korei Południowej – 201. Tłumów przy kolejnym spotkaniu Polek, z reprezentacją Brazylii, też zatem nie ma co się spodziewać.
Początek drugiego starcia reprezentacji Polski w Lidze Narodów dziś o godz. 21. Transmisja w TVP SPORT, na TVPSPORT.PL i w aplikacji mobilnej.
0 - 3
USA
1 - 3
USA
0 - 3
Niemcy
2 - 3
Słowenia
3 - 0
Egipt
3 - 1
Argentyna
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (982 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.