Zakończyły się kolejne esportowe zmagania w TVP SPORT. Na przełomie maja i czerwca mogliśmy oglądać rywalizację w Counter-Strike: Global Offensive. Los kogutos po raz drugi zostali mistrzami turnieju AMA-PRO, pokonując w finale M1 Gaming 2:0.
W turnieju udział wzięło osiem drużyn. Los Kogutos (zwycięzca 1 edycji), ThunderFlash (finalista 1 edycji), PGE Turów Zgorzelec, M1 Gaming, GameAgents (kwalifikacje nr 1), Arka Gdynia Esports (kwalifikacje nr 1), CREATIVE AVEZ (kwalifikacje nr 2), Magnats (kwalifikacje nr 2) rywalizowali ze sobą w systemie pucharowym w formule BO3 (do dwóch wygranych map).
Do wielkiego finału dotarły najmocniejsze ekipy. Los kogutos, czyli zwycięzcy premierowej edycji AMA PRO i M1 Gaming. Eksperci stawiali los kogutos w roli faworytów. Gracze M1 nie potrafili się przeciwstawić popularnym "kogutom" i w ostatnim rozrachunku ulegli im 0:2. Pierwsza mapa zakończyła się wynikiem 16:7. W drugiej los kogutos wygrali 16:11.
Składy:
Los Kogutos: Enzo, darchevile3, kRaSnaL, maaryyy, tomiko
Thunderflash: pawkoem, kapol, b1elany, Sw11Zz, maku
M1 Gaming: splawik, Frontsider, suonko, fanatyk, switcheR
Gameagents: Bajmi, dombel, noise, majster, Klameczka
PGE Turów Zgorzelec: repo, mono, SaMey, gRuCha, discoStar
Arka Gdynia Esports: cedrO, tomuss, ben, Trize, Pelle
Creative AVEZ: MonsteR, RicziMaszynka, mystic, eys, hous1k
Magnats: PRESCIAK, fabi, Nicramo, Skary, atoom
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.