Czyżby Bayern Monachium jasno dał do zrozumienia, że Robert Lewandowski nie zagra już w koszulce tego klubu? Twórcy eFootball 2022 nie uwzględnili polskiego napastnika w materiałach promujących najnowsze wydanie gry.
Najlepszy polski piłkarz poszedł na wymianę ciosów ze swoim pracodawcą i po zakończeniu sezonu 2021/22 ogłosił, że chce opuścić Bayern. Niespełna 34-latek ma jeszcze przez rok ważny kontrakt, ale postanowił wykorzystać fakt, że w swoich szeregach widzi go FC Barcelona. Lewandowski za wszelką cenę dąży do transferu.
Dotychczas wicemistrzowie Hiszpanii oferowali Niemcom 32 i 35 milionów euro za Polaka. Obie te oferty Bayern za kapitana naszej reprezentacji zignorował. Jednak trzecie podejście może okazać się już skuteczne. Bawarczycy mogą zarobić na Lewandowskim 40 mln euro plus kolejne 5 mln w dodatkowych bonusach po spełnieniu pewnych warunków.
Czyżby w takiej sytuacji Bayern postawił już na "Lewym" krzyżyk? Można tak wywnioskować na podstawie wideo promującego najnowszą część gry eFootball 2022. Japońscy twórcy poświęcili dużo uwagi niemieckiej drużynie, która jest jedną z wizytówek firmy Konami.
We are pleased to announce the renewal of our partnership with @FCBayern! ✍️ pic.twitter.com/Aspjw4fLCy
— eFootball (@play_eFootball) June 29, 2022
For the full article ➡️ https://t.co/Tn1H6OmahK#eFootball #SetFootballFree pic.twitter.com/5AYo7OtKu2
— eFootball (@play_eFootball) June 29, 2022