Saga transferowa z udziałem Roberta Lewandowskiego trwa w najlepsze. Władze Bayernu Monachium wciąż nie odpowiedziały na najnowszą ofertę FC Barcelona i liczą na to, że ich gwiazdor stawi się na lipcowym zgrupowaniu. Pini Zahavi robi jednak wszystko, by tak się nie stało...
Bo choć transfer Lewandowskiego ugrzązł w martwym punkcie, to jego agent stara się wyjść z patowej sytuacji. Zdaniem dziennika "Sport-Bild" zadzwonił już do dyrektora sportowego Bayernu – Hasana Salihamidzicia – i dał mu do zrozumienia, że ma się streszczać.
Bawarczycy wciąż nie odpowiedzieli bowiem na najnowszą ofertę Barcelony, wynoszącą czterdzieści milionów euro plus dodatkowe pięć milionów bonusów. Według niemieckich mediów cisza oznacza jedno – władze klubu oczekują znacznie wyższej kwoty. Takiej, która zaczyna się od pięćdziesięciu milionów.
Barcelona nie ma zamiaru płacić tak wiele za blisko 34-letniego napastnika. Choć ustaliła z nim już warunki umowy, to rozpoczynając negocjacje nie zakładała, że koszt transferu będzie aż tak wysoki. Pod koniec sezonu wydawało się, że transakcja zamknie się w trzydziestu milionach euro.
Bayern nie zamierza jednak oddać Polaka tak tanio. Salihamidzić potrzebuje pieniędzy, by wzmocnić zespół. Na jego celowniku znaleźli się Matthijs de Ligt, Konrad Laimer czy Mathys Tel. Fundusze otrzymane z transferu Lewandowskiego znacząco ułatwiłyby mu działanie na rynku.
Dlatego też ekipa z Monachium ma oczekiwać przynajmniej pięćdziesięciu milionów euro. Jeśli Barcelona nie spełni tych żądań – Lewandowski będzie musiał wrócić do treningów. Bayern rozpoczyna obóz 12 lipca. Do tego czasu ma rozstrzygnąć się jego przyszłość. W innym przypadku kapitan reprezentacji Polski może zagrozić strajkiem...
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (960 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.