Przy rozmowach o transferze Roberta Lewandowskiego do FC Barcelona nieraz pojawiały się głosy, że Polak przejdzie do słabszego klubu pod względem sportowym. Pewnym jest to, że stolica Katalonii otworzy Polakowi znacznie większe możliwości w mediach społecznościowych.
Trudno nie zgodzić się z tym, że w ostatnich latach Bayern Monachium lepiej prezentował się na boisku niż Barcelona. Można się zastanawiać, czy taki stan rzeczy utrzyma się po odejściu Polaka, szczególnie że trener Xavi sprowadził do klubu jeszcze innych wartościowych zawodników.
O ile o potencjale sportowym więcej dowiemy się po rozpoczęciu nowego sezonu, tak już teraz można stwierdzić, że hiszpańska drużyna bije na głowę mistrzów Niemiec pod względem popularności. Świadczą o tym liczby w serwisach społecznościowych.
Bayern Monachium
Facebook – 54,8 mln polubień
Instagram – 33,3 mln obserwujących
TikTok – 10,5 mln obserwujących
Twitter – 6,1 mln obserwujących
YouTube – 2,71 mln subskrybentów
FC Barcelona
Facebook – 103,8 mln polubień
Instagram – 110 mln obserwujących
TikTok – 17 mln obserwujących
Twitter – 42,5 mln obserwujących
YouTube – 13,6 mln subskrybentów
Jak pokazuje powyższe zestawienie, istnieje duża przepaść między zasięgami Barcelony i Bayernu. Już w samą sobotę Polakowi przybyło ponad 100 tysięcy obserwujących na Instagramie. Lewandowski dba nie tylko o rozwój kariery sportowej, ale także o sprawy biznesowe.
Dzięki związaniu się z Barceloną "Lewy" będzie mógł jeszcze bardziej rozbudować swoją światową markę. Wszystko wskazuje na to, że kapitan naszej reprezentacji dołączy do nowej drużyny jeszcze na zgrupowaniu w Stanach Zjednoczonych.
Czytaj także:
– Z kim pierwszy mecz "Lewego"? Możliwy Inter, albo... Real Madryt!
– Dlaczego Lewandowski odszedł z Bayernu? Oto główne powody!
– Robert Lewandowski i FC Barcelona. Skazani na sukces?
– Od plotki do transferu lata. Tak "Lewy" trafił do Barcelony [KALENDARIUM]
– Wszystkie rekordy "Lewego". Niesamowite liczby Polaka...
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (960 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.