Mateusz Gradecki zajął drugie miejsce w Big Green Egg German Challenge – turnieju zawodowego cyklu Challenge Tour. W Wittelsbacher Golfclub w bawarskim Neuburg an der Donau był o krok od zwycięstwa, jednak na drugim dołku dogrywki pokonał go Hiszpan Alejandro del Rey.
– Niedosyt pozostaje, ale na pewno więcej jest pozytywnych emocji i cennych przemyśleń. Musiałem zaakceptować fakt, że nie grałem swoimi kijami, bo te kilka tygodni temu zawieruszyły się w transporcie lotniczym, a po ich namierzeniu... utknęły na odprawie celnej. Po każdym słabszym uderzeniu mogłem złościć się na sprzęt, ale optymistyczne nastawienie zaprocentowało – powiedział.
Na wymagającym, parkowym obiekcie 28-letni reprezentant kraju zaliczył rundy po 66, 68, 69 i 68 uderzeń. Sumę 17 "strzałów" poniżej par, po 72 dołkach rywalizacji, zanotował też 24-letni Hiszpan, plasujący się w rankingu tej drugiej zawodowej ligi sporo niżej od Polaka. Potrzebna była dogrywka. W niej lepszy okazał się del Rey. Trzecie miejsce zajął jego rodak Manuel Elvira, z sumą -16.
Drugie miejsce to kolejny ważny krok wrocławianina na drodze do pierwszoligowej DP World Tour. Prawo startu w niej, pod koniec sezonu, wywalczy czołowa rankingowa piętnastka.
– Zaliczę mocny awans – na szóste miejsce klasyfikacji Road to Mallorca, ale dalej przede mną długa droga do pierwszej zawodowej ligi. Dlatego skupiam się bardziej na kolejnym starcie – ten już w czwartek w Irlandii - podkreślił.
W tym roku Gradecki stawał już na podium Challenge Tour – na początku kwietnia zwyciężył w rozegranym w RPA Limpopo Championship.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1012 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.