To był prawdziwy koncert gry polskich siatkarek. Biało-czerwone w imponującym stylu pokonały Amerykanki 3:0 (25:23, 25:20, 25:18) i wykonały olbrzymi krok w kierunku awansu do ćwierćfinału mistrzostw świata.
Polki z przytupem weszły w drugą partię. Między innymi za sprawą skutecznych ataków Agnieszki Korneluk oraz Kamili Witkowskiej, odskoczyły rywalkom na dystans pięciu "oczek" 8:3. Chwilę później było już 14:6, gdy w aut uderzyła Annie Drews. Wydawało się, że biało-czerwone kontrolują przebieg boiskowych wydarzeń. Nic bardziej mylnego. Wystarczył moment dekoncentracji, kilka prostych błędów własnych i po przechodzącej piłce wykorzystanej przez Chiakę Ogbogu nagle zrobiło się już tylko 18:17. Na szczęście ekipa Stefano Lavariniego wiedziała, kiedy wrzucić wyższy bieg. Udane zagrania Olivii Różański oraz Magdaleny Stysiak spowodowały, że Polki wygrały bardzo pewnie, 25:20.
Nasza drużyna była na fali, a w trzeciej odsłonie od pierwszych akcji nadawała ton grze. Głównie dzięki znakomitej postawie Joanny Wołosz na zagrywce i Magdaleny Stysiak w ataku, szybko wypracowały sobie pięciopunktową przewagę (10:5). Mistrzynie olimpijskie nie były w stanie przeciwstawić się znakomicie dysponowanym w każdym elemencie siatkarskiego rzemiosła biało-czerwonym (15:10, 19:14). Gdy potężnym atakiem w pomarańczowe pole popisała się Olivia Różański, losy meczu były praktycznie rozstrzygnięte (23:18). Ostatecznie Polki zwyciężyły 25:18, a całe spotkanie 3:0 po bloku na Annie Drews.
0 - 3
USA
1 - 3
USA
0 - 3
Niemcy
2 - 3
Słowenia
3 - 0
Egipt
3 - 1
Argentyna
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (964 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.