{{title}}
{{#author}} {{author.name}} / {{/author}} {{#image}}{{{lead}}}
{{#text_paragraph_standard}} {{#link}}Czytaj też:
{{link.title}}
{{{text}}}
{{#citation}}{{{citation.text}}}
MŚ 2022. McDonald's w Brazylii wprowadził do sprzedaży kanapkę McCatar. I nie tylko

Kanapka McCatar w ofercie McDonald's przed mistrzostwami świata? Na razie tylko w Brazylii. Brazylijska filia światowego potentata wprowadziła osiem kanapek przypisanych do krajów uczestniczących w turnieju.
Kibice muszą oddać paszporty. Z zakazem stadionowym nie polecą do Kataru
McDonald's jest jednym z głównych sponsorów nadchodzących mistrzostw świata. To już kolejny turniej, w który jest zaangażowany światowy potentat z branży fast-foodów. Tym razem spotkało się to jednak z krytyką – ze względu na łamanie praw człowieka w Katarze, kraju organizującym tegoroczne zmagania najlepszych reprezentacji z całego świata.
Koncern postanowił wprowadzić do oferty w Brazylii osiem kanapek przypisanych do krajów biorących udział w rozgrywkach. W tamtejszych lokalach McDonald's pojawią się między innymi kanapki McBrazil oraz McCatar. Nie zabraknie także burgerów dedykowanych... grupowym rywalom Polaków, McArgentina i McMexico. Uhonorowani zostaną także Niemcy, Hiszpania, Stany Zjednoczone i Francja.
Największą uwagę zwraca kanapka McCatar, która zawiera chleb brioche, wołowinę, sos arabski z miętą, smażoną cebulkę, pomidory oraz ser topiony Emmentaler. Co ciekawe, ma mieć niemal dwukrotnie większą wartość kaloryczną (989 kcal) od Big Maca (495 kcal). To jednak mniej niż burger McBrasil (aż 1156 kcal).
Warto dodać, że McBrasil jest w lokalnej ofercie McDonald's dostępny każdego dnia, natomiast w kolejnych dniach tygodnia będą w sprzedaży burgery dedykowane innym krajom.
Czy w innych krajach pojawi się podobna oferta? Na razie nie ma informacji na ten temat.