Niesamowity występ zanotowała Magdalena Stysiak w ćwierćfinale mistrzostw świata. W meczu z Serbkami zdobyła aż 41 punktów, choć... światowa federacja ma co do tego wątpliwości.
Przed startem czempionatu obawiano się, czy Polki będą w stanie przejść pierwszą fazę grupową. Ostatecznie dotarły aż do ćwierćfinału i były o krok od sprawienia gigantycznej sensacji i wyeliminowania faworyzowanych Serbek. We wtorek, po pięciosetowym starciu, przegrały jednak z obrończyniami tytułu.
Bohaterką spotkania była Magdalena Stysiak. 21-letnia atakująca zdobyła aż 40 punktów. Tym samym jako czwarta zawodniczka w historii mistrzostw świata zakończyła mecz z tak efektowną zdobyczą. Wcześniej dokonały tego Belgijka Britt Herbots (41 punktów w 2022 roku), Włoszka Paola Egonu (45 punktów w 2018 roku) i Kazaszka Jelena Pawłowa (40 punktów w 2006 roku).
Magdalena Stysiak to dopiero czwarta zawodniczka w historii MŚ, która w jednym meczu zdobyła co najmniej 40 punktów.
— Mateusz Górecki (@M_Gorecki) October 12, 2022
���� Britt Herbots 41 pkt (2022)
���� Paola Egonu 45 pkt 2018)
���� Jelena Pawłowa 40 pkt (2006)@sport_tvppl pic.twitter.com/We6iFpuTRV
Trzyletnia Magdalena Stysiak: "Chciałabym kiedyś zdobyć 41 punktów w ważnym meczu, jak Małgorzata Glinka w półfinale MŚ z Niemkami" ��
— TAURON Liga (@TAURONLiga) October 12, 2022
22-letnia Magdalena Stysiak: zdobywa 41 punktów w 1/4 MŚ z Serbkami i jest liderką @PolskaSiatkowka ����❤️#MŚ2022K @SQNPublishing pic.twitter.com/9FNW6pwQH1
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.