Krzysztof Głowacki (32-3, 20 KO) przygotowuje się do starcia z niepokonanym dotychczas na zawodowych ringach Richardem Riakporh'em (15-0, 11 KO). Niestety, spotyka się z poważnymi utrudnieniami. Zagroził, że jeżeli te będą się powtarzać, to zakończy karierę pięściarską.
Pod koniec września grupa KnockOut Promotions wygrała przetarg na organizację w Polsce walki Krzysztofa Głowackiego z Dylanem Bregeonem (12-2-1, 3 KO). Stawką pojedynku miał być tytuł zawodowego mistrza Europy w wadze junior ciężkiej. Chwilę później na horyzoncie pojawiła się jednak propozycja walki z Richardem Riakporh'em (15-0, 11 KO). 32-latek jest kreowany na nową gwiazdę brytyjskiego boksu. Dotychczas nie przegrał na zawodowych ringach.
Głowacki, który szuka najtrudniejszych wyzwań, zgodził się na to starcie, jednocześnie rezygnując z walki z Francuzem. Pierwotnie do pojedynku z Riakporh'em miało dojść w listopadzie. Po rozpoczęciu przygotowań datę walki przesunięto na koniec miesiąca. Jak informuje sam Głowacki, nie była to jednorazowa modyfikacja. Kolejny termin to 9-10 grudnia, następnie 17 grudnia. Wszystkie zmiany były akceptowane przez polskiego zawodnika.
Wydawało się, że ostatecznie walka dojdzie do skutku przed świętami, ale nic bardziej mylnego. We wtorek Głowacki dostał informację z Anglii o ponownej reorganizacji. Galę przesunięto na 21 stycznia. "Dla organizmu to nic dobrego, by tak długo być w ciężkich przygotowaniach. Zwłaszcza, że nie miałem czasu na żadną regenerację, ale oczywiście jestem głodny walk i przyjmuje termin." – napisał pięściarz na Facebooku.
"Byłem dwukrotnym mistrzem świata, a czuję się jak chłopiec, który jest na początku swojej przygody bokserskiej, który nie ma wsparcia ze strony promotorskiej i szacunku w świecie boksu. 21 stycznia to ostatni termin, na który przystałem. Jeśli zostanie przesunięty, rezygnuję z walki i z boksu w ogóle. Mam dosyć" (12-2-1, 3 KO) – dodał popularny "Główka".
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1012 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.