Premierowy turniej Move Federation w Arenie Gliwice z udziałem 48 gwiazd Internetu właśnie dobiegł końca. Move Federation to przedefiniowanie piłki nożnej, jaką znacie – nowe zasady i masa sportowych emocji. Do 3. edycji Football SuperShow zakwalifikowali się Team Crusher, Natsu World i drużyna Boxdela.
W pierwszym meczu turnieju team Crusher zmierzył się z drużyną Bungee. W starciu zwyciężył zespół Kacpra Błońskiego, wygrywając 15 do 1. Tak wysoka wygrana zapewniła im awans do turnieju finałowego Move Federation. Najbardziej wyróżnił się Maciej Turski, który zdobył siedem bramek, a jedną z nich bardzo efektownym strzałem tyłem głowy.
Mecz drużyny WK przeciwko teamowi Tromba, którego kapitanami zostali odpowiednio Owca i Mateusz Trąbka, zakończył się wynikiem 1 do 5. Na szczególne wyróżnienie w wygranym zespole zasługuje Kuba Nowaczkiewicz, który dyrygował grą w defensywie i wyprowadzał piłkę do ataku. Popisał się też golem za dwa punkty po strzale z własnej połowy boiska.
Nie zabrakło również rywalizacji potężnych włodarzy Fame MMA – Wojtka Goli i Michała “Boxdela” Barona. Ostatecznie mecz ten zwyciężyła drużyna Boxdela, zdobywając 4 bramki. Sebastian “Czvjnik” Czajewski dostał czerwoną kartkę, przez co od 8 minuty Team Boxdel grał w osłabieniu.
Podczas turnieju odbył się również jeden mecz drużyn mieszanych, czyli Natsu World kontra Team X. W rywalizacji pierwszą bramkę już w 7. sekundzie strzelił Sebastian Wiśniewski z NW. Rywalizację wygrał zespół Natsu World wynikiem 12 do 1.
W finałowych rozgrywkach o wejście do Football SuperShow zmierzyły się ze sobą drużyny Boxdela i Tromby, które zajęły kolejno drugie i trzecie miejsce. W pierwszej połowie barażowego meczu nie padły żadne bramki, a ostateczne starcie zakończyło się wynikiem 3 do 1 dla Teamu Boxdela, który tym samym zapewnił sobie awans do finału Move Federation.
Zgodnie z zasadami gry, do finału Football SuperShow awansowali: zwycięska drużyna mieszana Natsu World, team Crusher, który zdobył największą liczbę punktów, a także zespół Boxdela, zwycięzca meczu barażowego.
W trakcie rozgrywek Move Federation przyznano również szereg nagród specjalnych. Predatorem Gali, czyli najlepszym strzelcem, został Piotr “Pietras” Dominik (nagroda sponsorowana przez Predator Energy Drink). Nagrodę za najszybszą bramkę sponsorowaną przez HotPay otrzymał Sebastian “Wiśnia” Wiśniewski. Najlepszym skrzydłowym został Jakub “B.R.O” Birecki, a wyróżnienie to przyznało KFC. Prezes Fortuny za MVP turnieju uznał Daniela “Ostrego” Ostaszewskiego. Nagrodę za Najpiękniejsze zagranie na Move Federation 1 za pierwszą bramkę za 2 punkty zdobył Kuba Nowaczkiewicz, a Najlepszym bramkarzem został Kuba Ulfik.
ZASADY GRY
Każda z drużyn rozegra jeden mecz, zdobywając punkty za różne gole:
1 punkt – za bramkę zdobytą nogą lub głową, lub za gola po rzucie karnym, rzucie wolnym pośrednim albo rzucie wolnym bezpośrednim;
2 punkty – za bramkę po strzale z dystansu tj. z drugiej połowy boiska;
3 punkty – za bramkę po tzw. „super move” czyli po przewrotce, „szczupaku” lub „nożycach”.
Wygrywa drużyna, która zdobędzie więcej punktów. W przypadku remisu o rozstrzygnięciu decyduje konkurs rzutów karnych.
Mecze będą rozgrywane w systemie dwóch połów po 10 minut na eliptycznym boisku o wymiarach 45x20 metrów. Na murawie pojawi się specjalny przycisk, który każdej z drużyn pozwoli wprowadzić superbohatera – jednego z piłkarzy Klubu Towarzysko-Sportowego Weszło, do którego należą między innymi byli reprezentanci Polski - Jakub Kosecki i Marcin Burkhardt. Zawodnicy nie mają możliwości zmian w trakcie rozgrywek.
Zwycięska drużyna mieszana oraz jeden z pozostałych teamów, który zdobędzie największą liczbę punktów, zostaną awansowane do 3. edycji Football SuperShow. Z kolei zespoły, które zajmą drugie i trzecie miejsce w rozgrywkach zmierzą się między sobą i zawalczą o awans do finału 3. edycji Move Federation.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1012 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.