Dawid Kubacki zaliczył jeden z najlepszych konkursów w swojej kilkunastoletniej karierze. W Titisee-Neustadt triumfował z przewagę 25,7 punktu. W erze przeliczników większy dystans na dużym obiekcie nad rywalami potrafili wypracować jedynie Kamil Stoch i Ryoyu Kobayashi.
Dotychczas popularny "Mustaf" (choć dziś chyba powoli należy przestawiać się na pseudonim "Kozacki") wiedział dobrze, jak to jest być tym... drugim. Tym dystansowanym przez konkurenta w świetnej formie. To on był drugi w Lillehammer w 2018 roku 27,7 punktu za Stochem i on stawał na podium obok Kobayashiego, tracąc 26,5 punktu w Predazzo niespełna rok później.
W niedzielę wszystko ułożyło się dla Kubackiego idealnie. Polak mógł czuć się podrażniony piątkowym występem, gdy po nieco słabszej pierwszej próbie skończył zmagania piąty w klasyfikacji końcowej. W niedzielę już na półmetku miał ponad 12 "oczek" przewagi, a w finale jeszcze podwoił zapas.
Kubacki w małyszowej formie. 25,7 przewagi!!!
— Mateusz Leleń (@LelenMat) December 11, 2022
W czasach przelicznikowych większą na dużej skoczni mieli jedynie Stoch i Ryoyu!#skijumpingfamily #skokoholicy
Przewaga Kubackiego 25,7 pkt. jest 31. największą w historii i 6. tak wysoką po 2010.
— Tomek Golik �� (@Tomek1Golik) December 11, 2022
Przy ostatnich 2 takich przewagach Kubacki był tym drugim, tym razem jest pierwszy��
����dominują na tej liście (10x), dzięki dzisiejszej wygranej wyprzedzili ���� (9x).#SJStats #skijumpingfamily pic.twitter.com/IL22oEVzHC
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.