Reprezentacja Polski traci kolejnego sponsora. Jak informuje portal Wirtualnemedia.pl, po siedmiu latach kończy współpracę z PZPN producent wody mineralnej, Ustronianka. Umowę sponsorską ma z kolei przedłużyć sieć sklepów Biedronka.
Tuż po zakończeniu mundialu w Katarze, ze współpracy z reprezentacją wycofała się po trzech latach telefonia komórkowa T-Mobile. Teraz jak informują Wirtualnemedia.pl, współpracę z PZPN kończy Ustronianka. Marka wody mineralnej sponsorowała reprezentację od 2015 roku. Butelki z wodą Ustronianki były widoczne na stołach w trakcie konferencji prasowych reprezentacji Polski.
Ważą też się losy dalszego partnerstwa PZPN z wypożyczalnią samochodów 99rent. Firma, która od 2014 jest partnerem drużyny narodowej, może nie przedłużyć umowy lub ograniczyć zakres sponsoringu.
Wirtualnemedia.pl też informują, że PZPN będzie dalej współpracował z firmą Biedronka, która należy do Jeronimo Martins Polska. Właściciel sieci sklepów współpracuje z polską federacją od dwunastu lat. Pierwszym wspólnym turniejem było Euro 2012, a hasło firmy "wszyscy jesteśmy drużyną narodową" jest jednym z najpopularniejszych sloganów reklamowych związanych z kadrą. Z informacji portalu Business Insider wynika, że PZPN otrzymuje rocznie na mocy tej współpracy około dwóch milionów złotych. Biedronka nie tylko wspiera pierwszą reprezentację, ale także kadry młodzieżowe oraz reprezentację kobiet. Jest również sponsorem głównym Akademii Młodych Orłów, a także Letniej Akademii Młodych Orłów. Logotyp Biedronki znajduje się też na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.