| Piłka nożna / PKO BP Ekstraklasa
Kontuzja Manuela Neuera zmusiła władze Bayernu Monachium do intensywnej pracy. Oliver Kahn i jego ludzie nie wystraszyli się jednak wyzwania. Zakasali rękawy i błyskawicznie wzięli się do roboty. Poszukując nowego bramkarza, przeczesali wszystkie rynki. Włącznie z PKO Ekstraklasą...
Do spojrzenia na polską ligę skłonił ich Franjo Vranjković – właściciel agencji menedżerskiej FirstEleven ISM. W wywiadzie udzielonym niemieckim mediom zareklamował jednego ze swoich piłkarzy, określając go mianem "najlepszego młodego bramkarza w Europie".
– Bayern Monachium powinien przyjrzeć się Vladanowi Kovaceviciowi – powiedział w rozmowie z Ippen.Media. – To najlepszy młody bramkarz w Europie – dodał, wystawiając laurkę zawodnikowi Rakowa Częstochowa.
– Żaden bramkarz nie ma tego, co posiada Kovacević. Ma nerwy ze stali, świetnie reaguje na linii, a także jest bardzo mocny psychicznie. Nie znajdziecie nikogo lepszego – kontynuował Vranjković.
Poza wygłaszaniem peanów na temat swojego piłkarza obrotny menedżer przedstawił też plan działania. – Angielski klub może wykupić Kovacevicia, a potem wypożyczyć go do Bayernu – tłumaczył.
Czy władze ekipy z Bawarii zdecydowałyby się na takie rozwiązanie? Wydaje się to mocno wątpliwe. Według niemieckich mediów faworytem do zastąpienia Neuera pozostaje bowiem Yann Sommer. Negocjacje z Borussią Moenchengladbach utknęły jednak w martwym punkcie.
Świadomy tego Vranjković błyskawicznie wyczuł okazję, oferując swojego piłkarza Bayernowi. I choć przedstawił rozsądny pomysł na całą transakcję, to raczej nie zostanie on zrealizowany. Na brak ofert za 24-latka z pewnością nie będzie jednak narzekać...
Kovacević rozegrał w tym sezonie czternaście spotkań w PKO Ekstraklasie. Stracił w nich tylko siedem goli, aż dziewięciokrotnie zachowując czyste konto. Łącznie, z 52 meczów rozegranych dla ekipy Marka Papszuna, aż 28 kończył bez straty bramki.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1024 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (93 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.