Przejdź do pełnej wersji artykułu

Reprezentacja Polski. PZPN poinformował o przedłużeniu współpracy z firmą PKN Orlen. Umowa została zawarta na cztery lata

Reprezentacja Polski pochwaliła się przedłużeniem współpracy z ważnym partnerem (fot. PAP). Reprezentacja Polski pochwaliła się przedłużeniem współpracy z ważnym partnerem (fot. PAP).

Polski Związek Piłki Nożnej poinformował o przedłużeniu umowy z firmą PKN ORLEN. Koncern przez blisko cztery lata będzie sponsorem generalnym polskiej piłki nożnej, jedenastu reprezentacji narodowych – w tym kadry A mężczyzn – oraz sponsorem tytularnym rozgrywek piłkarskich – m.in. Ekstraligi kobiet, Pucharu Polski kobiet oraz ePucharu Polski – czytamy w oficjalnym komunikacie.

Były kadrowicz wychwala Gerrarda. "Ogromna charyzma"

Liczby mówią same za siebie. Piłka nożna wyzwala w kibicach ogromne emocje. Każdy żyje zwłaszcza meczami seniorskiej reprezentacji mężczyzn, która jest najpopularniejszą drużyną w kraju, drużyną wszystkich Polaków. Przedłużenie współpracy z firmą PKN ORLEN jest potwierdzeniem tego, że inwestycja w kadrę narodową pozwala realizować naszym sponsorom stawiane cele biznesowe, a PZPN postrzegany jest jako solidny partner, z którym warto związać się na długie lata. Cieszymy się, że PKN ORLEN dostrzega również ogromny potencjał reprezentacji młodzieżowych, piłki nożnej kobiet czy eFutbolu, które także będzie wspierał. Gramy razem o najwyższe cele! – powiedział Łukasz Wachowski, sekretarz generalny PZPN.

Oprócz seniorskiej reprezentacji mężczyzn, której mecze podczas mundialu w Katarze na antenach Telewizji Polskiej i w Internecie oglądało średnio 12,5 mln widzów, ważnym aspektem nowej umowy PZPN z PKN ORLEN jest kompleksowe wsparcie reprezentacji młodzieżowych. Tam swoje talenty wykuwają przyszli kadrowicze oraz kadrowiczki. Firma PKN ORLEN będzie w najbliższych latach sponsorem generalnym reprezentacji Polski kobiet, kadr młodzieżowych, a także sponsorem tytularnym Pucharu Polski kobiet, Ekstraligi kobiet oraz 1. Ligi kobiet. Nowa umowa przewiduje także wsparcie merytoryczne PZPN przy realizacji programów piłkarskich koncernu, poświęconych dzieciom – czytamy w oficjalnym komunikacie.

Grupa ORLEN jest największym sponsorem polskiego sportu. Skala naszego zaangażowania w ten obszar systematycznie rośnie. Wspieramy blisko 100 utalentowanych zawodników, ponad 70 klubów, dziesięć związków i dwa komitety. Stawiamy na współpracę z PZPN, bo piłka nożna to najpopularniejsza dyscyplina sportu w kraju, a rozgrywki śledzi ponad 70 procent Polaków. Piłka tworzy w Polsce także prawdziwą społeczność. W naszym kraju grają w nią zawodowo i amatorsko trzy miliony osób, a w trakcie sezonu w każdy weekend jest rozgrywanych około dziewięciu tysięcy spotkań. Chcemy wykorzystywać ten potencjał do promocji naszego biznesu, ale jednocześnie wspólnie ze związkiem działać na rzecz rozwoju sportu dzieci i młodzieży – dodała Agata Pniewska, dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów PKN ORLEN.

Źródło: TVPSPORT.PL
Unable to Load More

Najnowsze

Zobacz także