Real Madryt przegrał na wyjeździe z Mallorką (0:1) w niedzielnym spotkaniu La Liga, a jego strata do Barcelony wzrosła do ośmiu punktów. Po meczu wiele mówi się o liczbie fauli, które popełniali gospodarze. Jak wyliczył "El Pais", zawodnicy z Madrytu byli faulowani średnio co 81 sekund.
Real Madryt rozczarował po raz kolejny w tym sezonie. Królewscy nie byli w stanie poradzić sobie z agresywnie grającymi rywalami. Efektem była trzecia ligowa porażka w sezonie, co doprowadziło do ośmiopunktowej straty do Barcelony.
– Uważam, że sędzia zapomniał o powtarzalności fauli. To nie były bardzo brzydkie faule, ale pokazuje się kartkę, kiedy faul się powtarza i powtarza. Na przerwę schodziliśmy z dwoma kartkami, a Mallorca z zerem – mówił trener Carlo Ancelotti.
Z wyliczeń "El Pais" wynika, że spotkanie trwało 99 minut i 53 sekundy, z czego 53 minuty i 2 sekundy były czasem gry efektywnej. Królewscy utrzymywali się przy piłce przez 74 procent czasu. Jeśli podzielimy to przez 29 fauli, okazuje się, że rywale przerywali akcje Realu faulami co 81 sekund. 29 fauli to rekord w pięciu najlepszych ligach od 2020 roku. Wtedy gracze Eibaru 30 razy faulowali zawodników Hueski.
W niedzielę, najczęściej ofiarą ataków przeciwników padał Vinicius Junior. Brazylijczyk był faulowany aż dziesięć razy, co również jest wynikiem rekordowym i najwyższym w La Liga od pięciu lat. Ostatnim piłkarzem Realu, na którym popełniono tak wiele fauli był Isco, a miało to miejsce w... 2013 roku.
– Vinicius chce tylko grać w piłkę, a wokół panuje atmosfera, która go prowokuje, rywale go naciskają, prowokują i faulują... Wszyscy, którzy uważają, że to wina Viniciusa, powinni spojrzeć na to spotkanie i zobaczyć, co się z nim działo – stwierdził Ancelotti.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (960 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.