Wygląda na to, że wymarzony przez kibiców boksu na całym świecie pojedynek Oleksandra Usyka (20-0, 13 KO) z Tysonem Furym (33-0-1, 24 KO) oddala się. Promotor Ukraińca udzielił wywiadu, w którym opowiedział o trudnościach z dogadaniem się z obozem Brytyjczyka i przyznał, że "nie wierzy już w tę walkę".
Serial pt.: "organizacja walki Fury – Usyk" trwa, choć nie wiadomo czy nastąpi szczęśliwe zakończenie i zobaczymy obu panów w jednym ringu. Od kilku dni promotorzy, a także sami zawodnicy biorą udział w medialnym spektaklu, z którego niestety na razie niewiele wynika. Najpierw Fury zażądał podziału zysków w stosunku 70 do 30 proc. na swoją korzyść. Usyk przystał na te warunki i gdy wydawało się, że porozumienie jest kwestią czasu Brytyjczyk... nagle zaczął zgłaszać pretensje w sprawie klauzuli rewanżu. "Król Cyganów" twierdzi, że Usyk zażądał takiego wpisu w kontrakcie, przez co negocjacje utknęły w martwym punkcie.
– Gdy zaczynaliśmy negocjacje, sztab Fury'ego pierwszy poprosił o klauzulę rewanżu, na co się zgodziliśmy. Mam wrażenie, że gdy tylko zaakceptujemy kolejny warunek, on zaraz wymyśli coś nowego. Wiecie dlaczego? Bo nawet nie trenował, jest nieprzygotowany i zwyczajnie przestraszony – powiedział Aleksander Krasiuk w rozmowie z talkSPORT.
– Fury nie spodziewał się, że przyjmiemy podział 70 do 30 na jego korzyść. My powiedzieliśmy "sprawdzam", a on dalej szuka pretekstu, by uciec od tej walki. Dlatego nie wierzymy już w tę walkę. Mój zawodnik bardzo jej chciał, ale do tanga trzeba dwojga, a Fury wyraźnie go unika – podsumował promotor Usyka.
Fury to aktualny mistrz świata wagi ciężkiej federacji WBC. Pas wywalczył w lutym 2020 roku, kiedy to w Las Vegas znokautował Deontaya Wildera w 7. rundzie. Usyk to czempion pozostałych prestiżowych federacji – IBF, WBA, WBO i IBO (tytuły te zdobył we wrześniu 2021 roku w Londynie, gdzie pokonał na punkty Anthony'ego Joshuę. Rok później w rewanżu również wypunktował Brytyjczyka).
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.