W ostatnim czasie niemieckie media poruszają temat przyszłości Sadio Mane w Bayernie Monachium. Zdaniem Floriana Plettenberga ze "Sky Sport Deutschland", klub ze stolicy Bawarii zamierza latem sprzedać senegalskiego skrzydłowego. Co ciekawe, nie jest to związane z bójką, którą wywołał niedawno zawodnik.
Bayern zawiesił Mane na jeden mecz i nałożył na niego karę grzywny po tym jak ten uderzył kolegę z drużyny Leroya Sane po przegranym 0:3 meczu z Manchesterem City w ćwierćfinale Ligi Mistrzów. Ponadto 31-letni skrzydłowy nie znalazł się w składzie na sobotni mecz Bundesligi z Hoffenheim (1:1).
Incydent z szatni Bayernu został nagłośniony przez niemiecki dziennik "Bild". Mane po kłótni z Sane miał uderzyć go w twarz po wcześniejszym nieporozumieniu na boisku. Porywczy gracz odbył rozmowę na temat zajścia z trenerem Thomasem Tuchelem. Z kolei obaj zawodnicy mieli już dojść do porozumienia po awanturze, do której doszło w Manchesterze.
Zdaniem Plettenberga ten fakt nic nie zmienia. – Z tego, co wiem, Bayern zrobi wszystko, żeby latem pozbyć się Mane. Ze sportowego punktu widzenia trener Tuchel nie ma żadnych planów wobec niego, ponieważ on nie pasuje do jego systemu gry – przekonuje niemiecki dziennikarz i dodaje: – Zawodnik jest oceniany bardzo krytycznie wewnątrz klubu. Podpisanie kontraktu z Mane, zwłaszcza z olbrzymią pensją jest postrzegane jako wielki błąd.
– Jego zarobki przekraczają 20 milionów euro rocznie. Po rozczarowujących występach na Saeberner Strasse żartują, że Bayern pozyskał nie Sadio, a jego brata bliźniaka – ujawnił Plettenberg.
Mane latem przeszedł z Liverpoolu do Bayernu za 32 miliony euro. W tym sezonie strzelił 11 goli i zanotował pięć asyst w 32 meczach. Ostatni raz wpisał się jednak na listę strzelców 29 października 2022 roku w wygranym 6:2 spotkaniu z FSV Mainz. W listopadzie odniósł poważną kontuzję, która wykluczyła go z udziału w mistrzostwach świata w Katarze. Wrócił do gry pod koniec lutego, ale od tamtej pory zaliczył tylko jedną asystę.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.