Koszykarze Golden State Warriors pokonali Sacramento Kings 120:100 i tym samym awansowali do drugiej rundy fazy play-off w NBA. Aktualnych mistrzów do zwycięstwa poprowadził Stephen Curry, który zdobył 50 punktów.
Starcia Golden State Warriors z Sacramento Kings były ozdobą pierwszej rundy play-offów w NBA. To jedyna seria, w której do wyłonienia zwycięzcy potrzeba było aż siedmiu meczów. Po sześciu, w serii do czterech zwycięstw, mieliśmy remis 3:3.
Rozstrzygający mecz został rozegrany na parkiecie Kings, ale Warriors mieli inną przewagę – doświadczenia. Ekipa z Sacramento wróciła do rozgrywek o mistrzostwo po raz pierwszy od sezonu 2005/06. Tymczasem po drugiej stronie stała drużyna, która od 2015 roku wygrała aż cztery tytuły mistrzowskie – w tym w ubiegłym sezonie. Dodajmy do tego znakomitą formę lidera Warriors, Stephena Curry'ego, i pojawia się przeszkoda bardzo trudna do przeskoczenia dla młodej drużyny Kings, w której wielu koszykarzy wystąpiło w play-offach po raz pierwszy.
Curry zdobył 50 punktów, co jest rekordem, jeśli chodzi o siódme, rozstrzygające spotkania w serii. Z kolei po drugiej stronie młodsi liderzy Kings, Domantas Sabonis i DeAndre Fox, słabiej zagrali w drugiej części meczu, co pozwoliło Warriors na spokojne zwycięstwo. Mimo niższego rozstawienia po sezonie zasadniczym (Kings mieli "trójkę", a Warriors "szóstkę"), Curry i spółka przechodzą dalej, by w drugiej rundzie zagrać z inną gwiazdą i nisko rozstawioną drużyną – LeBronem Jamesem i jego Los Angeles Lakers.
W nocy zaczęła się także jedna z serii drugiej rundy konferencji wschodniej. Miami Heat pokonali New York Knicks 108:101.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.