| Piłka nożna / PKO BP Ekstraklasa
Lechia Gdańsk jest coraz bliższa spadku z PKO Ekstraklasy. Bardzo możliwe, że przed meczem z Legią Warszawa (20.05), klub już będzie pewny relegacji. Mimo to, zdecydowano... podwyższyć ceny biletów na to spotkanie. Powodem jest pożegnanie Flavio Paixao, aczkolwiek ze względu na słabsze wyniki oraz niską w ostatnim czasie frekwencję – budzi to kontrowersje.
Sytuacja Lechii Gdańsk w PKO Ekstraklasie jest beznadziejna. Cztery kolejki przed końcem sezonu zajmuje przedostatnie miejsce, a do bezpiecznej strefy traci już dziewięć punktów. Niewykluczone, że już w weekend drużyna spadnie, jeśli w sobotę (6.05) przegra z Zagłębiem Lubin.
Słabsze wyniki sportowe sprawiły, że na mecze gdańszczan przychodzi niewiele kibiców. Według portalu Śląsk.net, średnia frekwencja wynosi 6612 fanów, czyli stadion mogący pomieścić 41620 widzów jest zapełniony średnio w ponad piętnastu procentach.
Dlatego najnowsza decyzja Lechii wzbudziła zamieszanie w środowisku kibiców. Klub postanowił, że bilety na mecz z Legią Warszawa (20.05) podrożeją. Do tej pory wejściówki normalne na trybunę prostą kosztowały 55 złotych, a na miejsce za bramką – 35 złotych. Na spotkanie ze zdobywcą Pucharu Polski będą jednak droższe. Bilety normalne na trybunę prostą będą kosztować 70 złotych, a za bramką – 45 złotych.
Powód podniesienia cen biletów? Mecz z Legią będzie pożegnaniem Flavio Paixao, który występuje w Lechii od siedmiu lat i jest najlepszych strzelcem w historii klubu. Decyzja wywołała jednak oburzenie fanów. "Podwyższanie ceny biletu w obecnych okolicznościach i przy tej grze zespołu to jest, lekko pisząc, brak jakiejkolwiek rozwagi" – skomentował jeden z kibiców na Twitterze.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.