Ceny biletów na rynku wtórnym na mecz Arsenalu w ostatniej, 38. kolejce piłkarskiej ekstraklasy angielskiej spadły 212 razy, informuje "Mirror". Londyńczycy 28 maja podejmą Wolverhampton. "Kanonierzy" mają już tylko matematyczne szanse na dogonienie prowadzącego Manchesteru City.
W marcu do sprzedaży trafiły bilety na spotkanie z Wolves dla członków oficjalnego fanklubu Arsenalu. Wyprzedały się bardzo szybko. Z tego powodu koszt biletów na rynku wtórnym wzrósł wielokrotnie. Wejściówki, które powinny kosztować od 41 do 75 funtów, zostały sprzedane za 25 000 funtów, a cena niektórych dochodziła do 53 000 funtów. Jednak bilety można teraz odebrać za 250 funtów w tym samym punkcie sprzedaży internetowej, czyli około 212 razy taniej. Wpływ na to miała utrata szans przez "Kanonierów" na mistrzowski tytuł.
Władze Arsenalu są zdeterminowane, aby powstrzymać naganiaczy biletów przed wykorzystywaniem fanów. "Zintensyfikujemy również naszą bieżącą pracę, aby ograniczyć reklamy biletów. Chcemy chronić uczciwych kibiców wybierających się na mecze" – głosi komunikat klubu.
W tym sezonie Arsenal był bliski wygrania Premier League po raz pierwszy od 19 lat, ale w drugiej połowie sezonu zespół Mikela Artety stracił 12 punktów w ostatnich ośmiu meczach Premier League. To przełożyło się na wynik Manchesterowi City Pepa Guardioli, który jest bardzo blisko piątego tytułu w ciągu sześciu sezonów.
Zespół trenera Guardioli ma 85 pkt i jedno spotkanie zaległe, więc jest o krok od obrony tytułu. "The Citizens" rozegrają jeszcze trzy mecze w Premier League, natomiast "The Gunners" dwa (81 pkt).
Losy mistrzostwa Anglii mogą rozstrzygnąć się w weekend. W sobotę "Kanonierzy" zagrają na wyjeździe z Nottingham Forest, a "Obywatele" w niedzielę podejmą Chelsea Londyn.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.