Zdobycie całosezonowego karnetu na mecze Premier League często nie jest łatwą rzeczą. Niekiedy jednak ukochana drużyna gra tak źle, że przekroczone zostają granice wytrzymałości. Emocji związanych z tegorocznymi występami Evertonu nie zniósł jeden z jego kibiców, Andy Jones, który zgubił portfel z karnetem. Gdy ktoś ujawnił zgubę na Twitterze, odpisał krótko: zachowaj to sobie. The Toffees wciąż walczą o uniknięcie spadku. Ich grę ciężko jest jednak oglądać.
Everton w ostatnich sezonach miał ambicje, by dołączyć do drużyn bijących się o czołówkę. Wyraźnym tego dowodem miało być zatrudnienie Carlo Ancelottiego. Włoch po półtora roku zmienił jednak miasto Beatlesów na Madryt, a Everton objął Rafa Benitez, szybko zastąpiony jednak przez Franka Lamparda, pod wodzą którego The Toffees ledwo uniknęli spadku z ligi. Sezon 2022/23 miał być znacznie lepszy, a okazał się dużo gorszy. Jeżeli Everton utrzyma się w Premier League, to tylko dzięki słabości rywali.
Klub, w którym misji ratunkowej podjął się Sean Dyche, walczy o przetrwanie w najwyższej klasie rozgrywkowej. Spadek może mieć bardzo złe konsekwencje, z potencjalnymi wielkimi kłopotami finansowymi w tle. Nic dziwnego, że kibice przeżywają grę The Toffees. A ta wciąż jest słaba. Na dwie kolejki przed końcem Everton ma ledwie punkt przewagi nad będącym pod kreską Leeds. Dwa oczka traci zaś Leicester City. W ostatniej kolejce zespół Dyche’a mógł nieco oderwać się od reszty grupy, ale zadanie miał wybitnie trudne – do Liverpoolu przyjechał bowiem Manchester City. Porażka 0:3 była najniższym wymiarem kary. Trudno jednak było się dopatrzeć czegokolwiek optymistycznego w grze The Toffees.
Taka sama myśl musiała przyświecać jednemu z kibiców, Andy’emu Jonesowi, który po spotkaniu tym zgubił karnet. Ten znalazła jedna z użytkowniczek Twittera. Zdjęcie szybko trafiło do właściciela zguby, który poprzez media społecznościowe napisał tylko: "zachowaj go". Tak bardzo nie miał już siły do gry Evertonu.
Odpowiedź momentalnie stała się internetowym viralem. Everton, chcąc zachęcić fana do pofatygowania się po zgubiony karnet, powinno wygrać kolejny mecz. Zespół, który nigdy jeszcze nie spadł z Premier League zmierzy się z pewnym już utrzymania Wolverhampton. Kiedy wygrać, jak nie teraz?
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (971 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.