Już oficjalnie wiadomo, że Leo Messi będzie grał w Interze Miami. Jego nowy klub od powstania nie miał sukcesów w MLS. W trwającym sezonie zamyka tabelę, będąc w trakcie passy pięciu przegranych spotkań z rzędu.
Co czeka Messiego w Miami? Poziom drużyny może dziwić
Inter Miami w MLS. Jak radził sobie dotychczas?
Inter Miami dołączył do MLS w 2020 roku. W swoim inauguracyjnym sezonie wywalczył 24 punkty w 23 meczach i zajął 10. miejsce w Konferencji Wschodniej (na czternaście drużyn). Dostał się więc do baraży o udział w play-off, ale przegrał 0:3 z Naschville FC. W kolejnej edycji rozgrywek spisał się podobnie. Tym razem zajął 11. miejsce w konferencji, po zdobyciu 41 punktów w 34 spotkaniach.
W 2022 roku Inter Miami po raz pierwszy w historii dostał się do play-off. Dobry finisz sezonu zasadniczego zapewnił zespołowi szóste miejsce w Konferencji Wschodniej z dorobkiem 48 punktów. W ćwierćfinale konferencji Inter wyraźnie przegrał jednak z New York City, kończąc mecz wynikiem 0:3.
Czytaj też: Barcelona bis? Beckham chce sprowadzić Messiemu kolegów
Inter Miami w sezonie 2023. Jak sobie radzi?
W tym sezonie póki co nic nie wskazuje na to, by Inter Miami miał walczyć o udział w fazie play-off. Po szesnastu meczach ma zaledwie piętnaście punktów i jest na ostatnim, piętnastym miejscu w Konferencji Wschodniej. Traci sześć punktów do dziewiątego Charlotte. Drużyny z miejsc 1-7 awansują do ćwierćfinałów, a te z miejsc 8-9 rozegrają baraż o pozostałe miejsce.
Większe nadzieje w tym sezonie Inter Miami może wiązać z krajowym pucharem. Awansował już do półfinału, w którym 28 sierpnia zmierzy się z Cincinnati. W drugim z półfinałów Houston Dynamo zmierzy się z Realem Salt Lake.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (982 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.