W nocy z niedzieli na poniedziałek naszego czasu zostanie rozegrany finał mistrzostw świata do lat 20. Obaj jego uczestnicy jeszcze nigdy nie triumfowali w tej kategorii wiekowej. Transmisja meczu Urugwaj – Włochy w finale MŚ U20 w TVP.
Przez ostatnie trzy tygodnie w Argentynie trwała walka o grę w finale mistrzostw świata do lat 20. To 23. edycja mundialu w tej kategorii wiekowej. Rekordzistami z sześcioma triumfami pozostają Albicelestes, którzy tym razem przed własną publicznością odpadli w 1/8 finału. W kolejnej rundzie wyeliminowani zostali inni faworyci – Brazylijczycy.
Honor Ameryki Południowej obroniła reprezentacja Urugwaju, która po raz trzeci awansowała do decydującego meczu MŚ. W poprzednich (1997 i 2013 rok) ponosiła jednak porażki. W grupie piłkarze z tego kraju zajęli drugie miejsce, za Anglią. Później m.in. dzięki żelaznej defensywie eliminowali kolejno Gambię (1:0), USA (2:0) oraz Izrael w półfinale (1:0) dzięki bramce Andersona Duarte.
Włochy także zakończyły zmagania w grupie na drugiej pozycji, za Brazylią. Później zawodnicy z Italii pokonali Anglików 2:1, Kolumbijczyków 3:1 oraz w czwartek Koreańczyków 2:1. Zdecydował o tym gol Simone Pafundiego z 86. minuty.
17-latek z Udinese był uważany za jeden z talentów, któremu najbardziej trzeba się przyglądać podczas tego turnieju. Innym był jego rodak Cesare Casadei, który z siedmioma golami jest blisko tytułu króla strzelców MŚ.
Spotkanie o złoto, podobnie jak to wcześniejsze o trzecie miejsce między Koreą Południową i Izraelem, zostanie rozegrane na Estadio Unico Diego Armando Maradona w mieście La Plata. Początek w niedzielę o godzinie 23:00 naszego czasu.
Mecz będzie transmitowany w TVP Sport, na stronie TVPSPORT.PL, w aplikacji mobilnej i Smart TV. Komentatorami będą Aleksander Roj oraz Robert Podoliński.
Kiedy mecz: niedziela, 11 czerwca o godzinie 23:00
Gdzie oglądać: od 22:55 w TVP Sport, TVPSPORT.PL, aplikacji mobilnej, Smart TV i HbbTV
Kto skomentuje: Aleksander Roj, Robert Podoliński
1. Argentyna – 6 (1979, 1995, 1997, 2001, 2005, 2007)
2. Brazylia – 5 (1983, 1985, 1993, 2003, 2011)
3. Portugalia – 2 (1989, 1991)
3. Jugosławia – 2 (1987, 2015)
4. Anglia – 1 (2017)
4. Francja – 1 (2013)
4. Ghana – 1 (2009)
4. Hiszpania – 1 (1999)
4. RFN – 1 (1981)
4. Ukraina – 1 (2019)
4. ZSRR – 1 (1977)
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.